Skip to main content
Antwoord

Tot wanneer was de actie met een PlayStation5?

• November 5, 2025
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ,

ik heb per 29 Oktober een nieuw abonnement. Was nu niet de aktie tot 2 November van de PlayStation 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Wil75, welkom op de KPN Community. Leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Ik kan me heel goed voorstellen dat je interesse hebt in de PlayStation 5. Zoals ​@Marlon92 en ​@JanD aangeven, telt de actie die geldt op het moment van bestellen. Afhankelijk van de actie, kan je bij het bestellen dus kiezen voor een korting of een welkomstcadeau. Kies je voor een korting, dan krijg je niet ook nog een cadeau, en andersom.

Met andere woorden: als jij bij het bestellen van jouw abonnement niet hebt gekozen voor de PlayStation 5 als welkomstcadeau, dan ontvang je deze ook niet.

Is dit duidelijk zo?

5 reacties

• November 5, 2025

Was je nieuwe klant?

De datum van bestellen telt. Niet de datum waarop het abonnement gestart is.

Als je een playstation had gewild, dan had je daar bij het bestellen voor moeten kiezen. Heb je dat gedaan? 

Het is niet zo dat iedere nieuwe klant binnen een bepaalde periode automatisch een playstation krijgt. Een nieuwe klant moet daar bij bestellen voer kiezen. Als er voor iets anders gekozen word, bijvoorbeeld welkomskorting, dan krijgt de klant geen playstation. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 5, 2025

Beste ​@Wil75 je kiest of voor korting of voor een cadeau, wat jij op dat moment van bestellen hebt gekozen is niet meer aan te passen.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Beste ​@Wil75 je kiest of voor korting of voor een cadeau, wat jij op dat moment van bestellen hebt gekozen is niet meer aan te passen.

Gelukkig kan je binnen 14 dagen het gewoon annuleren 

• November 5, 2025

Gelukkig kan je binnen 14 dagen het gewoon annuleren 

En dan zonder internet zitten...

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hallo ​@Wil75, welkom op de KPN Community. Leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Ik kan me heel goed voorstellen dat je interesse hebt in de PlayStation 5. Zoals ​@Marlon92 en ​@JanD aangeven, telt de actie die geldt op het moment van bestellen. Afhankelijk van de actie, kan je bij het bestellen dus kiezen voor een korting of een welkomstcadeau. Kies je voor een korting, dan krijg je niet ook nog een cadeau, en andersom.

Met andere woorden: als jij bij het bestellen van jouw abonnement niet hebt gekozen voor de PlayStation 5 als welkomstcadeau, dan ontvang je deze ook niet.

Is dit duidelijk zo?