Skip to main content
Beantwoord

TP-Link Deco X20 koppelen met SuperWifi punt

• August 22, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo,

Ik heb net KPN aangesloten. Mijn setup: Glasvezelkastje naar Modem (in meterkast) , vanuit meterkast middels een internetkabel naar mijn KPN SuperWifi punt in de woonkamer. Nu wil ik dit superwifi punt draadloos koppellen aan mijn Deco X20 wifiversterker in de werkkamer. 

Is dit mogelijk? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@DB89b, de Deco en de SuperWifi kunnen vermoedelijk wel draadloos met elkaar koppelen, maar het mesh gedeelte zal niet werken. Dat betekent dat je niet automatisch overschakelt naar de sterkste zender als je door jouw woning loopt. Als het mogelijk is zou ik de apparatuur zoveel mogelijk van hetzelfde merk hebben, zodat ze het beste met elkaar samenwerken.

2 reacties

• August 22, 2025

Nee. Waarschijnlijk niet. En als het al kan zal je waarschijnlijk een prutverbinding hebben. Leg een kabel. Dat is het beste.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Welkom op de community ​@DB89b, de Deco en de SuperWifi kunnen vermoedelijk wel draadloos met elkaar koppelen, maar het mesh gedeelte zal niet werken. Dat betekent dat je niet automatisch overschakelt naar de sterkste zender als je door jouw woning loopt. Als het mogelijk is zou ik de apparatuur zoveel mogelijk van hetzelfde merk hebben, zodat ze het beste met elkaar samenwerken.