Skip to main content

Vandaag omgezet van alles in 1 naar hussel

ik had 100 mbit snelheid download en die haalde ik ook zelfs draadloos, nu ben ik naar 500 mbit over gestapt met 4 K tv ontvangers,

wat blijkt nu met wat verschillende speedtesten

heb ik download tussen de 40 en 60 mbit en upload ja schrik niet wel 300 mbit 

bedraad kom ik ook lang niet aan de 500 schommelt tussen de 2 en 300 download en upload wel over de 500

belangrijker is de download natuurlijk, 

wat nu?????

Haal je glasvezelkastje even een paar minuten van de stroom. laateven weten of dat geholpen heeft of niet?


Al een paar keer alles uit gehad en weer opnieuw opgestart dus glasvezel modem en tv ontvangers, geen resultaat😢


Hoi @Eric100000, welkom op het forum! Wat gek dat je ook bekabeld de 500 Mbit/s niet haalt. :confused: De bekabelde speedtest heb je gedaan met een internetkabel rechtstreeks op de Experia Box aangesloten? Hier zat geen switch tussen bijvoorbeeld en er was ook geen apparaat in huis actief van de internetverbinding gebruik aan het maken op het moment dat je de speedtest deed? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik of ik wat in de verbinding kan vinden. 


Ik niks meer gehoord en er staan geen gegevens in je forumprofiel, dus ik hoop dat dit betekent dat de internetsnelheid verbeterd is! Zo niet, laat het hier gerust weten. 


Reageer