Skip to main content

Sinds begin maart is onze WiFi op de tweede verdieping een stuk verslechterd. De modem staat op de eerste verdieping. Eerst kon ik gewoon Zoommeetings doen op de tweede verdieping zonder haperingen, maar sinds begin maart gaat dit eigenlijk niet meer en wordt ik vaak uit de Zoommeeting gegooid. Dit is vervelend, omdat ik net als vele anderen compleet thuis studeer. De WiFi manager werkt meestal niet en het is ook niet fijn om dat elk dagdeel opnieuw te moeten doen. Het zou fijn zijn als iemand een oplossing hiervoor weet, want op deze manier is het heel frustrerend om thuis te studeren en colleges te volgen.

Hallo @MariskadeG., goed dat je contact met ons opneemt. We snappen dat een goede wifi verbinding belangrijk is, helemaal in deze tijd waar we bijna allemaal thuis werken en studeren. Onze Wifi Manager kan je helpen om het beste uit jouw wifi netwerk te halen.  Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer direct achter elkaar. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.


Ik kwam net boven 20 mbit/s uit, maar is nu opgelost met SuperWifi