Skip to main content

Goeiemiddag

Ik heb sinds kort erg veel last van traag WiFi en weg vallend wifi met de expira v9 box... Had al een keer gebelt maar kreeg een onvriendelijk iemand aan de telefoon.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Nickbeekhuis Dat is niet fijn. Valt het hele modem uit? Veranderen de lampjes van kleur? Werkt de bekabelde verbinding wel goed?


@Joep1965

Dat was wat minder idd, heb ik wel is idd gehad ja dat de hele modem uit het niets uitviel,kabel gaat opzich nog wel is ook de snelste niet meer, ja lampjes weet ik eerlijk gezegt niet of die uitvallen.let ik nooit op, WiFi valt me het meest op omdat die uit het niets niet meer werkt op pc of tv of telefoon... Me vriendin kan beter via 4g video bellen... Dan thuis via de WiFi dat hoort niet tekunnen volgens mij 

 

Mvg nick

 


Het hoort gewoon goed te zijn. Heb je iets van Wi-Fi versterkers? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig?


@Joep1965

Nee geen van beide 


Hoi @Nickbeekhuis, welkom op het forum!
Heb je onze wifimanager al doorlopen? Waar komt deze op uit?


@Thomas

Ja dat heb ik nu net maar ff gedaan, en hij overgezet op een andere kanaal nu... Ik kijk het ff aan hoe dit gaat en anders vraag ik toch echt om een andere modem... betaaler inmiddels genoeg voor lijkt mij 

Mvg nick 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!