Skip to main content
Beantwoord

traag internet

  • July 18, 2019
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Regionale zenders
Nieuwkomer
hoe kan het dat sinds een paar weken mijn aansluiting boven zo traag is geworden? Ik heb een duur glasvezel abbonement.Ik kan geen programma meer streamen en mijn tablet werkt ook heel traag.Heel typisch.Als dit zo blijft kan ik beter een ander abbonement nemen.

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Regionale zenders Als ik je bericht zo lees vermoed ik dat je wifi gebruikt en dat de klachten daar dus op terug zijn te voeren? En het speelt sinds kort? Zou je je huis eens willen nalopen op de plaatsing van apparatuur als magnetrons en dergelijke? Sowieso wil ik je aanraden om onze Wifi Tuner eens te doorlopen. Deze online tool meet je wifiverbinding door, doet ter plekke enkele wijzigingen en geeft enkele vervolgstappen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 19, 2019
Hallo @Regionale zenders Als ik je bericht zo lees vermoed ik dat je wifi gebruikt en dat de klachten daar dus op terug zijn te voeren? En het speelt sinds kort? Zou je je huis eens willen nalopen op de plaatsing van apparatuur als magnetrons en dergelijke? Sowieso wil ik je aanraden om onze Wifi Tuner eens te doorlopen. Deze online tool meet je wifiverbinding door, doet ter plekke enkele wijzigingen en geeft enkele vervolgstappen.

Regionale zenders
Nieuwkomer

ik heb glasvezel 200/200.in begin goed maar nu krijg je maar 50/50 gemiddeld.streamen wil bijna helemaal niet meer.je moet steeds de box van ze opstarten maar helpt ook niet meer.droevig.volle pond betalen en maar een kwart ontvangen.probleem oplossen willen ze niet.zit nu te denken om over te stappen naar wat anders.

Admin: post verplaatst naar eigen (onafgemaakt) topic


Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 26, 2020

Ik zou hier een apart draadje voor aanmaken, in plaats van te reageren in een draadje dat over iets heel anders gaat.

Admin: post meeverhuisd ;)


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • June 29, 2020

Hoi, @Regionale zenders. Super rot dat je minder snelheid ervaart. Ik zie dat je hierover al eens eerder een vraag hebt gesteld, ik heb je post verplaatst naar je eigen topic die zo blijkt nog niet is afgemaakt. Zou wel jammer zijn dat je je genoodzaakt voelt om over te stappen, ik denk dat het goed op te lossen valt. Maar, dan hebben we wel wat meer info van je nodig: heb je last van traag internet op wifi? Heb je ondersteunend apparatuur om de wifi te versterken? Wat is de snelheid met een kabel op de modem?Â