Skip to main content

Ons internet valt tegenwoordig weer regematig gedeeltelijk of helemaal weg in het verleden heb ik hier ook al contact over gehad en werdt aangegeven dat op onze postcode max 33mbps geleverd kan worden toen ik aangaf dat wij dit bekabeld lang niet halen werdt een monteur monteur ingeschakeld omdat deze in de verdeelkast op straat iets aan zou kunnen passen. de monteur die bij ons geweest is gaf aan dat de aangegevn aanpassing helemaal niet bestaat en dat op onze locatie max 30 mbps mogelijk is uit zijn meting bleek dat het toen 27mbps was en hij na alles gecontroleerd te hebben verder niets voor ons kon betekenen.

Nu het weer drama is met de wifi heb ik vorige week en gisteren mijn laptop bekabeld aangesloten en kom ik op een snelheid van 17 on 3.5 mbps dit vindt ik een absurde waarde voor een alles in één thuis standaard abonnement van €72.50 per maand daaropvolgend heb ik de service site geopend en het controle en instel programma afgewerkt wat geen resultaat gaf en bij de daaropvolgende aangeboden actie werdt telken het berichtgetoond werkt niet op dit moment probeer het later nog eens. 

Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice ( wachttijd 12 minuten staat volgens mij standaard ingesteld of KPN heeft wel heel veel klachten. ) en aan de medewerker gevraagd wat KPN op dit moment bij ons kan leveren deze gaf aan dat dit op dit moment 23mbps is toen ik de vraag stelde waarom de waarde steeds omlaag gaat en het abonnement omhoog kon hij hierop geen antwoord geven en raakte geiriteerd toen ik daaropvolgend vroeg om een collega die hierop wel antwoord kon geven gaf hij aan dat dit niet mogelijk was en raakte nog meer geiriteerd en verbrak de verbinding.

Graag verneem ik van U wat U denkt te kunnen doen aan onze internet snelheid 

Gr. Andre

 

 

De snelheid op koper gaat door de jaren heen gewoon zachtjes naar beneden. Die kabel word steeds ouder, er moet gewoon glasvezel komen.


Goedemorgen @1962 Zundert, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk nooit fijn als je trage wifi hebt, en al helemaal niet als dit gedurende een langere tijd is.. Wanneer er 23 tot 27Mbit/s mogelijk is, zou je bekabeld wel rond de 20Mbit/s moeten uitkomen. Er is natuurlijk altijd enige speling, maar ik kijk graag of 17Mbit/s het maximaal haalbare is. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Allereerst, welke Experia Box heb je van ons thuis geĂŻnstalleerd? En wat heb je afgewerkt, welk stappenplan (instelprogramma)? Welke laptop heb je (type, merk en besturingssysteem)

Voor WiFi kan je trouwens onze WiFi tool nog doorlopen, om te kijken of je misschien in aanmerking komt voor extra apparatuur.

Verder ontvang ik graag je gegevens, dus kan je jouw Forum profiel voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor jou kan betekenen hierin.


Beste Susan,

Profiel aangepast, Experia box V9


@1962 Zundert, bedankt! In Fourstack staat dat er rond de 29Mbit/s mogelijk moet zijn. Dit kan, na verloop van tijd, veranderen. Omdat we soms geen goede meting hebben van de huidige lijnsnelheid bijvoorbeeld.

Verder ben ik nog benieuwd naar mijn andere vragen: 
 

En wat heb je afgewerkt, welk stappenplan (instelprogramma)? Welke laptop heb je (type, merk en besturingssysteem)

Voor WiFi kan je trouwens onze WiFi tool nog doorlopen, om te kijken of je misschien in aanmerking komt voor extra apparatuur.

 


Reageer