Skip to main content

Hallo. Ik heb sinds kort een 500/500 internet abonnement. Ik merk er echter helemaal niets van. Mijn downloadsnelheid varieert tussen de 20 en 90 mbit/s net als voor de upgrade van 100/20. De upload is wel verbeterd. Nu haal ik 140mbit/s upload. Maar dit is bij lange na niet 500/500!

Heb mijn eigen apparatuur al meerdere malen gereset en ook de KPN box van het stroom gehad.

Wat kan ik doen?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @FerryXX, welkom hier. 

Zou jij ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook voor jou doorzetten. 
 


Hallo Alex,

ik dacht dat ik die al had ingevuld. Maar opnieuw gedaan.

groet

 


@FerryXX Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en volgens mij is dit een ander probleem. Ik heb daarom een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt en ga dit verder voor jou uitzoeken. Heb je problemen met een bekabelde verbinding, wifi verbinding of beide?

 


Dag Vikash. Ik dacht dat ik eerder een vraag had ingediend. Maar die kon ik niet meer terug vinden. Dus voerde ik die vraag hier in. Nu heeft een collega van je, Nico, die oude vraag opgepakt. Toch bedankt. Ik hoop dat Nico mij verder kan helpen!

groet Ferry