Skip to main content

Ik had een Telfort internet abonnement, zo'n 10 jaar en nooit problemen mee gehad. De maximale snelheid die hier te halen is 25 mbit/s was er altijd. Sinds de overname door KPN is de internet verbinding ronduit beroerd. Met name in de avond is de snelheid max 2 mbit/s en is een mail versturen al een uitdaging. Ik heb een aantal tips van de webpagina en forum geprobeerd, maar er heeft nog niets geholpen. Wat kan ik nog meer doen?

ik heb de modem (experia V8) gereset via de knop op de webpagina en nu al een uur helemaal geen internet meer. Modem nog eens aan en uit gezet, alle lampjes branden maar geen internet


Vervang het aansluitkabeltje vanaf het ISRA punt naar je modem eens voor een nieuw kabeltje van max 150 cm en resetten van de V8 doe je door het resetgaatje achterop met een scherp voorwerp 10 sec in te drukken


Welkom op het forum @heubr. Heb je de tips van jimny al kunnen doen, hoe gaat het daarna?

Als dat niet geholpen heeft ben ik ook benieuwd hoe je het internet gebruikt, is dat met een kabel of draadloos? En je zegt dat je nu 25 Mbit/s haalt, wat was het voorheen, wat was haalbaar? We hebben nu geen vergelijkingsmateriaal. We zien je toelichting graag verschijnen.


We hebben geen reactie meer van je gezien @heubr. Is de verbinding beter geworden? Als dat nog niet zo is kan je de gestelde vragen nog beantwoorden en kijken we samen verder.


Dank je voor de tips, het heeft niet geholpen helaas. De snelheid is overdag prima 25 mb, dit is altijd het max haalbare geweest, maar in de avond wordt het erg traag. en onbruikbaar. Ik gebruik internet via wifi


Waar zakt het 's avonds naar? Of is het op dat moment zo traag dat er geen speedtest meer te doen is? Heb je het ook met een kabel kunnen testen? Ik ben benieuwd of de verbinding daarmee 's avonds ook wegvalt, of dat het alleen de Wifi verbinding is.Â