Skip to main content

Ik heb eigenlijk altijd al last gehad van traag internet hier. Sinds kort heb ik een abonnement glasvezel 500/500. Echter, de upload en downloadsnelheid komen tesamen niet boven de 30 uit. Bekabeling is allemaal 5e.

Heb je al gesproken met de helpdesk van KPN? want ik heb ook 500/500 en dat haal ik met gemak. Er is iets zeker niet in orde.


Heb je al gesproken met de helpdesk van KPN? want ik heb ook 500/500 en dat haal ik met gemak. Er is iets zeker niet in orde.

Nee, niet gesproken.


Wat is er aangesloten op het modem qua randapparatuur?


Wat is er aangesloten op het modem qua randapparatuur?

Op de v9 zit; een hue kastje, een tv ontvanger, een devolo, en een telefoon. Voor de rest zitten er boven 2 devolo’s. Heb laatst de glaskast van de stroom afgehad en een nieuwe kabel tussen de wan poort en experiabox gedaan.


Haal alles waar Devolo op staat eens uit je netwerk.  Kijk dan eens wat er gebeurt.  Vrijwel zeker is je probleem opgelost.


Haal alles waar Devolo op staat eens uit je netwerk.  Kijk dan eens wat er gebeurt.  Vrijwel zeker is je probleem opgelost.

En dan? 


Ja das een goeie. Als het probleem dan niet meer speelt dan is kabels trekken de enige oplossing. 


Ik ga het vandaag even uittesten.


@Mylind Hoe is dit afgelopen? Was het gelukt met uittesten?