Skip to main content
Vraag

traag internet

  • January 21, 2021
  • 9 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb eigenlijk altijd al last gehad van traag internet hier. Sinds kort heb ik een abonnement glasvezel 500/500. Echter, de upload en downloadsnelheid komen tesamen niet boven de 30 uit. Bekabeling is allemaal 5e.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 21, 2021

Heb je al gesproken met de helpdesk van KPN? want ik heb ook 500/500 en dat haal ik met gemak. Er is iets zeker niet in orde.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2021

Heb je al gesproken met de helpdesk van KPN? want ik heb ook 500/500 en dat haal ik met gemak. Er is iets zeker niet in orde.

Nee, niet gesproken.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 21, 2021

Wat is er aangesloten op het modem qua randapparatuur?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2021

Wat is er aangesloten op het modem qua randapparatuur?

Op de v9 zit; een hue kastje, een tv ontvanger, een devolo, en een telefoon. Voor de rest zitten er boven 2 devolo’s. Heb laatst de glaskast van de stroom afgehad en een nieuwe kabel tussen de wan poort en experiabox gedaan.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 21, 2021

Haal alles waar Devolo op staat eens uit je netwerk.  Kijk dan eens wat er gebeurt.  Vrijwel zeker is je probleem opgelost.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2021

Haal alles waar Devolo op staat eens uit je netwerk.  Kijk dan eens wat er gebeurt.  Vrijwel zeker is je probleem opgelost.

En dan? 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 21, 2021

Ja das een goeie. Als het probleem dan niet meer speelt dan is kabels trekken de enige oplossing. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2021

Ik ga het vandaag even uittesten.


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 29, 2021

@Mylind Hoe is dit afgelopen? Was het gelukt met uittesten?