Skip to main content
Beantwoord

traag internet

• April 1, 2021
  • 29 reacties
  • 221 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

• Auteur
  • Topper
  • April 14, 2021

Ja maar itv van kpn kon ik niet bestellen helaas op mijn adres

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb het net nog even weer gecontroleerd en dat wil inderdaad nog steeds niet. Het zou ook geen fijne kijkervaring worden, gok ik.

Ik vrees dat ik vanuit KPN alleen nog digitenne heb.Ā 

• Auteur
  • Topper
  • April 16, 2021

Vind eigenlijk wel heel slecht van kpn dat ze dit dan verkopen met snelheden tot 50mbps .Ā 

Erwin van KPN
Moderator

Dat is een standaard getal wat we in veel huishoudens probleemloos kunnen leveren. Helaas zijn de buitengebieden hier de uitzondering op. Koperlijntje leveren binnen een bepaalde afstand voldoende rendement maar als de lijn langer wordt is het snel afgelopen. Hier zijn helaas geen aparte abonnementen voor. Daarom hebben we voor die 4g aanvul optie gekozen. Ook daar ben je weer afhankelijk van de masten en de afstand.Ā 

Misschien dat een andere plek van het 4g modem nog voor verbetering zorgt? En je kunt natuurlijk ook buitenantennes voor dat apparaat overwegen om het ontvangst te verbeteren. Met wat geluk zit je dan tussen 30 en 50Mbit.Ā Ā Daar zit wel een prijskaartje aan.Ā