Skip to main content

Ben overgestapt van xs4all na 20 jaar naar kpn om snel internet buitengebiedĀ  nou heeft dit heel eventjes gewerkt maar snelheid komt nu niet meer boven de 6mb/sĀ  dus de gewone snelheid heb de experiabox v10a +4g modem op de 4g modem branden alle lampjes blauw ontvangst altijd 3 streepjes dus er lijkt wel een probleem te zijn tussen de modems. Als ik een snelheid test doe gaat de verbinding eraf aan het einde voor 30 sec lampje rood op de modem . Kan tv kijken maar zodra ik mobiel iets laat doen staat tv stil. Graag een oplossing mvg rein

Ja maar itv van kpn kon ik niet bestellen helaas op mijn adres


Ik heb het net nog even weer gecontroleerd en dat wil inderdaad nog steeds niet. Het zou ook geen fijne kijkervaring worden, gok ik.

Ik vrees dat ik vanuit KPN alleen nog digitenne heb.Ā 


Vind eigenlijk wel heel slecht van kpn dat ze dit dan verkopen met snelheden tot 50mbps .Ā 


Dat is een standaard getal wat we in veel huishoudens probleemloos kunnen leveren. Helaas zijn de buitengebieden hier de uitzondering op. Koperlijntje leveren binnen een bepaalde afstand voldoende rendement maar als de lijn langer wordt is het snel afgelopen. Hier zijn helaas geen aparte abonnementen voor. Daarom hebben we voor die 4g aanvul optie gekozen. Ook daar ben je weer afhankelijk van de masten en de afstand.Ā 

Misschien dat een andere plek van het 4g modem nog voor verbetering zorgt? En je kunt natuurlijk ook buitenantennes voor dat apparaat overwegen om het ontvangst te verbeteren. Met wat geluk zit je dan tussen 30 en 50Mbit.Ā Ā Daar zit wel een prijskaartje aan.Ā