Skip to main content

Traag internet buitengebied, valt ook met nieuw modem regelmatig weg

• August 13, 2025
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Ook ik heb last van traag internet in het buitengebied. De verbinding valt regelmatig weg. Een nieuwe modem - na consultatie service desk - maakt geen bal uit. Heb het idee dat kpn me van kastje naar de muur stuurt. Ik vind het belachelijk dat je voor een goede verbinding een extra antenne moet kopen. Laat ze zelf een goed netwerk aanleggen voor dat geld. Ik ga maar eens rondkijken voor een andere provider die fatsoenlijk internet levert. Verhuis ik ook direct de tv en mobiele abonnementen. 

mijn advies: neem geen internet buitengebied! 

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 13, 2025

Is dit een mededeling of heb je een vraag?? De ervaringen met sneller internet buitengebied zijn blijkbaar nogal wisselend want bij mij werkt het super! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2025

Hoi Joep, ik probeer KPN te bewegen tot een actie waar ik iets aan heb. Het voelt een beetje of ik een auto heb gehuurd met een lekke band - zonder dat de verhuurder dit vooraf heeft gemeld - en de verhuurder zegt dat je het zelf maar moet oplossen. Wanneer je ze belt voor een oplossing, sturen ze een nieuw spiegel op, maar daar heb ik geen donder aan. :(

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 13, 2025

Maar tegen welke problemen loop je?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@JeK, het is natuurlijk niet fijn als het niet goed werkt. Er zijn al wat dingen geprobeerd begrijp ik, zonder succes. Je modem is vervangen, welk modem had je en welke heb je nu? Blijkbaar woon je in het buitengebied begrijp ik, waar het vaste netwerk niet optimaal is. Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.