Skip to main content
Beantwoord

Traag internet en trage WIFI

  • January 27, 2020
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Even een vraagje, die misschien al wel vaker gesteld is, maar we hebben de Experiabox V7 H220N. Is deze niet wat oud en zo ja, kan deze geruild worden voor een sneller en nieuwer model? We hebben af en toe last van haperend TV-beeld en Wifi is supertraag. 

Beste antwoord door Joep1965

Da's bijzonder. De v7 zou vervangen moeten worden. Naar de winkel gaan is zinloos.  Er zijn daar geen modems op voorraad. Bel de klantenservice 0800-0402. Gratis nummer. Zeg tegen de computer die je aan de lijn krijgt; ik wil een medewerker spreken. Tegen de medewerker zeg je dat je een v7 hebt die helemaal geel is geworden EN dat ie piept.  Woensdag of donderdag heb je dan een nieuwe.  Laat even weten hoe het afloopt.  Overigens is het Wi-Fi probleem dan misschien nog niet helemaal opgelost  maar dat horen we hier dan ook graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 27, 2020

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2020

Dank je, ik heb even de test gedaan en het modem schijnt in orde te zijn. Ik kan me dat niet zo voorstellen voor dit oude en vergelende model, morgen maar even langs de KPN.

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 27, 2020

Da's bijzonder. De v7 zou vervangen moeten worden. Naar de winkel gaan is zinloos.  Er zijn daar geen modems op voorraad. Bel de klantenservice 0800-0402. Gratis nummer. Zeg tegen de computer die je aan de lijn krijgt; ik wil een medewerker spreken. Tegen de medewerker zeg je dat je een v7 hebt die helemaal geel is geworden EN dat ie piept.  Woensdag of donderdag heb je dan een nieuwe.  Laat even weten hoe het afloopt.  Overigens is het Wi-Fi probleem dan misschien nog niet helemaal opgelost  maar dat horen we hier dan ook graag.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2020

Na het telefoontje is het geregeld, donderdag kan ik een nieuw modem ophalen. Bedankt voor je snelle antwoorden!


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 27, 2020

Waarschijnlijk moet je de oude meteen inleveren. Fijn om te horen dat het zo snel gelukt is. En als je em geïnstalleerd heb doe dan ook even de Wi-Fi tuner. https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login