Skip to main content
Beantwoord

Traag internet met Experia Box V10 en DVS200

• April 7, 2026
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Ik heb een experia V10 modem en DVS200 wifi extender.  Woning is niet groot, zit 3 m van modem vanadaan, maar internet is supertraag.  Al 2 x  Modem minuten uitgeschakeld en weer opgestart. Maar helpt niet.  Snelheidscheck via KPN site uitvoeren lukt niet eens, krijg melding terug dat hij geen verbinding kan maken met de server!  Wil iemand van KPN bellen om probleem uit te leggen, maar krijg stomme AI stem die me vertelkt om modem opnieuw op te starten, ja dat weet ik ook wel.

Ik wil iemand spreken die het signaal checkt vanuit KPN en me uitlegt waarom het zo traag is.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@TjitzeP de DVS1200 is geen wifi-extender, de DVS200 doet niets met wifi.

Als je een pc rechtstreeks bekabeld aansluit op de V10 en verder alle (draadloze) apparatuur uitschakelt wat voor snelheid haal je dan?

Wat is je abosnelheid?

Is het verschil tussen de abosnelheid en de gemeten snelheid (te) groot?

KPN kun je bereiken via de MijnKPN-app,  Facebook, X of Instagram en eventueel kun je een terugbelverzoek doen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Verder kun je via onderstaande link de wifisnelheid optimaliseren:

Succes

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 7, 2026

Beste ​@TjitzeP de DVS1200 is geen wifi-extender, de DVS200 doet niets met wifi.

Als je een pc rechtstreeks bekabeld aansluit op de V10 en verder alle (draadloze) apparatuur uitschakelt wat voor snelheid haal je dan?

Wat is je abosnelheid?

Is het verschil tussen de abosnelheid en de gemeten snelheid (te) groot?

KPN kun je bereiken via de MijnKPN-app,  Facebook, X of Instagram en eventueel kun je een terugbelverzoek doen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Verder kun je via onderstaande link de wifisnelheid optimaliseren:

Succes

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@TjitzeP . Welkom hier.

@JanD heeft al een heel volledig antwoord gegeven. Kun je hier mee uit de voeten?  Heb je al contact gezocht?