hallo, vorige week nieuw modem aangesloten experiabox v10a, heel traag internet, 5 download, 0.2 upload
Ā
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
hallo, vorige week nieuw modem aangesloten experiabox v10a, heel traag internet, 5 download, 0.2 upload
Ā
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
Hallo
Draadloos meten is niet zinvol.
Wat is de normale netto snelheid die je op jouw adres kunt behalen? Dus niet je abo-snelheid, maar je werkelijke snelheid die je altijd behaalde.
Ā
Ik heb veel hierover gelezen. Ik las een paar keerĀ dat je met een paperclip op de achterkant van het modem het apparaat moet resetten en dan laten opstarten. Dan schijnt het goede snelheden te geven.
Ik had vergelijkbareĀ problemen, zieĀ https://forum.kpn.com/internet-9/internet-pagina-s-laden-erg-vertraagd-480598#post837521
Tip 1: reset de experiabox zoals aangegeven. De v10a kan problemen hebben direct uit de doos
Tip 2: test je internetsnelheid, het liefst met een kabel tussen je pc en de experiabox. En ander gebruikers even geen internet. Probeer verschillende sites.
Als je dan nog een lage snelheid hebt kan je het ook aan de kabel van de aansluiting naar de ExperiaBox. Een korte kabel zouĀ beter moeten zijn.
Ik heb zelf de lange kabel uit de doos gepakt en uitgerold en dat werkt ok: 80 download, 30 upload, van ZwolleĀ naar kpn RāDam
Ander een monteur laten komen, je betaald er wel voor.
Hallo
Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo
Ben even een paar dagen op vakantie geweest.
Internetsnelheid nog steeds laag.
Internet via de kabel, modem gereset, alles geprobeerd maar snelheid blijft laag, 5 download, 0,2 upload.
Wifi gemeten vlakbij modem, zelfde snelheid.Ā Ā
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.