Skip to main content
Vraag

Traag internet, vanochtend 10 Mbp/s

• November 19, 2025
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,  vanochtend staat mijn snelheidsmeter op 10,9 mbps. Sinds mijn aanmelding bij KPN 10 dagen geleden is dit een nieuw dieptepunt. Tv kijken is met deze snelheid niet meer mogelijk. Nu kijk ik overdag geen tv en hoop vanavond een paar mbps meer te hebben, maar er wordt niets gedaan om mij te helpen.

Geen chatbox meer aub, daar heb ik al vele uren aan besteed.

Ik heb in één van de vele chats het advies gekregen weer terug over te stappen naar mijn vorige provider…

Beste meelezende KPN medewerkers, hier moet toch een oplossing voor zijn? In mijn wandcontactdoos van de KPN is één aderpaar niet aangesloten.

Mvg Hans

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 19, 2025

Ik raad je aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen of een belafspraak  te maken  zie onderin rechts https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 21, 2025

Hoi ​@HansTexel, welkom hier, en welkom bij KPN! 10 Mbit is inderdaad geen snelheid om over naar huis te schrijven. Is dit wel een snelheid die past bij wat haalbaar is op jouw adres of zou het meer moeten zijn? Vanuit je gebruikersnaam doe ik de aanname dat je op Texel woont. Volgens mij is de beschikbare bandbreedte daar niet heel hoog.

Als het meer zou moeten zijn, en je haalt die snelheid niet met een rechtstreeks bekabeld aangesloten apparaat, dan raad ik je aan om opnieuw contact op te nemen. Je kunt een belafspraak plannen via de link die Jimny deelt. Dan bellen we je terug op een moment dat jou uitkomt. De collega die je spreekt kan dan jouw aansluiting doormeten. Als er wat mee aan de hand is, dan kan er een monteur komen om dit te verhelpen.