Skip to main content

IK heb een 1 superwifi punt aangeschaft ivm ze zeggen dat je met een v10a er maar 1 nodig hebt. alles geinstalleerd en een bereik 500 mbps op slaapkamer eerste instantie tevreden! na ruim een maand kom ik al enkele dagen niet hoger dan 220. Hoe kan ik dit oplossen en hoe kan dit in eens? Er is niks verplaatst kwa modums. alles is bekabeld. De snelheid is op alles het zelfde ps5/pc/.

Hoi @el_v_is. Welkom op de community. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding trager is geworden. Welke snelheid haal je wanneer je een apparaat bekabeld op de ExperiaBox v10a aansluit? Maak je gebruik van een glasvezelverbinding? Zo ja, dan kan het probleem wellicht verholpen worden door het glasvezelkastje voor 2 minuten stroomloos te maken. 


op pc haal ik dan gemiddeld 900 ps5 800 en ja heb glasvezel ik weet dat verbinding met superwifi internet ongeveer halveert maar dit is wel heel erg


@el_v_is Heb je onze Wifi Manager al eens gebruikt om jouw wifi op afstand te laten verbeteren? Hieronder vindt je nog een aantal topics met daarin tips om je wifi netwerk te verbeteren.

 

 


Reageer