Goedemiddag,
al 3 jaar wachten wij op een beetje normale internet snelheid. We kunnen natuurlijk de app blijven doorlopen en een monteur langs laten komen maar dat lost de kern van het probleem niet op. Punt is dat wij hiet een internetsnelheid hebben van 12/5 en meestal is het 8 om 3. Op wifi zelfs zo traag dat er te weinig is om de site te bereiken. De internet kabel licht voor de deur, eigenaar is akkoord jullie zijn dit voorjaar wezen kijken en dan blijft het stil.
gisteren film gehuurd omdat het gezellig Nederlands weer was en heb 3 keer pauze gehad omdat de buffer moest vollopen. Dit is zo jaren 90. Maar we betalen wel het zelfde als iemand 2 straten verder waar wel glasvezel ligt en aangesloten is. Wat moet ik en mijn buren nou doen om ook blij te worden. Een tijdje heeft mijn werkgever mijn mobiel betaald zodat ik gewoon op 5g kon thuiswerken, nieuwe werkgever en niet meer thuiswerken maar ook heeeel traag internet. Ik ga niet zelf extra betalen voor iets waar ik al voor betaal. Maar op 2 toestellen een onbeperkt abonnement is ook maar een tijdelijke oplossing. Concreet, wat gaat de oplossing worden. Uit principe heb ik een hekel aan ziggo met al zijn moeilijke sportabonnementen maar sta bijna op het punt kpn waarwel te zeggen en met thuis en mobiel maar eens over te gaan stappen.Â