Skip to main content

Beste kpn, ook na de software update op de experiabox v10 blijft het oproepen van het menu traag. Alle handelingen doorlopen overigens.Na telefonisch kontakt te hebben gehad met de service afd  is mij verteld dat de enigste oplossing zou zijn het abonnement te verlengen met 4k aan dan zou ik een nieuwe experiabox krijgen en is het probleem opgelost. Als oude en trouwe klant met alles in 1 en twee mobiele telefoons van de kpn ben ik toch wel een betere service gewent geweest.  Jullie brengen een software upgrade aan die duurder wordt voor mij in abonnement kosten. "Het kan toch niet zo zijn dat als ik een auto koop en deze wordt bij een beurt voorzien van nieuwe software waar mijn auto langzamer van gaat rijden , ik een nieuwe auto moet kopen?  Ik wil hetzelfde abonnement als dat ik nu heb tegen de zelfde kosten. Stuur gewoon een nieuwe experiabox en er is weer een tevreden klant, zo makkelijk moet het zijn als je iets veranderd wat problemen veroorzaakt 

U krijgt helemaal geen nieuwe Experiabox, maar een andere tv ontvanger als u het abonnement aanpast naar Hussel met 4K.

Welke tv ontvanger heeft u nu?


Een HMB2260, of het nu een experiabox of tv ontvanger wordt als vervanger, het verhaal blijft hetzelfde, net als de banken, een probleem veroorzaken en de klant laten betalen, ven dit niet gewend van de kpn vandaar mijn bericht. 


Hallo @Hthur, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je ondanks de nieuwe software update toch nog problemen ervaart met een traag TV-menu. Een nieuwe tv-ontvanger gaat hiervoor alleen niet de oplossing zijn. We kunnen deze dan ook niet zomaar toesturen. KPN streeft ernaar om zo duurzaam mogelijk te zijn. Dit betekent dat we apparatuur niet zomaar omruilen, tenzij er echt een defect is. Aangezien dit een software probleem betreft, behoort het omruilen niet tot de mogelijkheden. Wil je toch graag een nieuwe tv-ontvanger, dan kan je er inderdaad voor kiezen om jouw abonnement te upgraden naar Hussel met een 4K upgrade. Je krijgt dan een tv-ontvanger die 4K ondersteunt. Na zes maanden kan je het abonnement vervolgens weer verlagen, mocht je dit willen. De tv-ontvanger hoeft dan niet omgeruild te worden. Een andere oplossing heb ik op dit moment niet voor je.


Hallo Denise, bedankt voor je reactie,  overstappen naar een nieuw abonnement is geen optie vind ik, denk dat ik er helaas maar aan moet wennen. Gr.Hans