Skip to main content

Hallo, ik heb 2 weken geleden ingelogd op het wifi netwerk van mijn oom en sinds ik thuis ben valt de wifi af en toe weg en is het traag. Als ik even uitgelogd ben van de wifi, dus bijvoorbeeld niet thuis. En daarna weer terug naar de wifi wil moet ik het een antal keer handmatig proberen. Vroeger ging dit automatisch. Ook is de wifi veel trager op mijn telefoon dan voorheen. Mijn mobiel is het enige apparaat die er last van heeft in het huis. Heeft iemand tips dan hoor ik ze graag. 

 

Misschien een keer bij instellingen WIFI netwerk waar je op ingelogd bent “vergeet dit netwerk” aanklikken en opnieuw inloggen? Dit is via IOS, gebruik je dat ook? Volgens mij is het voor Android vergelijkbaar. Is het hiermee opgelost?


Helaas heb ik dit al een paar keer geprobeerd. Maar bedankt voor de tip. 


De modem thuis een keer stroomloos maken en na 2 minuten weer aanzetten?


Ha @Jimpie Wat een gek probleem. Heb je het alleen thuis? En speelt het alléén op jouw telefoon? In de meeste gevallen helpt het advies van Peter A. Heb je het advies van Jeroen al uitgeprobeerd? 


Ha @Jimpie Is je probleem al opgelost? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt!


@Bart_ ik ben naar een kpn winkel geweest en ze zeggen dat het een typisch Huawei foutje is. Enige oplossing is resetten. Dat ga ik dus doen. Bedankt allemaal voor de hulp. 


Prima! Goed om te horen en laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt!


Reageer