Skip to main content

we hebben een alles in 1 abonnement van KPN, maar de wifisnelheid is in werkelijkheid veel lager dan wat we zouden moeten hebben.

ik heb al verschillende keren met de wifituner gemeten, meestal is het dan op zolder 4 tot 6Mb/s, op 1e verdieping 21 mB/s op begane grond 24 Mb/s

na herstart is het vaak slechter, dan zakt het op zolder van 6 naar 4.

Wat kunnen jullie hieraan doen? 

Dag @EllenMar.  Van harte welkom hier. Dat zijn inderdaad geen fantastische snelheden. Ik begrijp dat je de Wifi Manager al hebt doorlopen. Wat kwam daar precies uit? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je dit door willen nemen? Ik lees graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn. Laat daarbij weten hoe je thuisnetwerk eruitziet, welk modem je gebruikt en of je Experia WiFi's of SuperWifi punten hebt. Dan help ik je graag verder. 

Vul ten slotte alvast je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Dan kan ik je verbinding ook aan deze kant doormeten. 


Hallo @EllenMar. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem (via een andere weg) is opgelost. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Reageer