Skip to main content

Sinds vanochtend hebben wij last van trage en wegvallende wifi, van alles geprobeerd maar niets helpt. Wat kan er zijn en wat is de oplossing.

Allemaal en dan voornamelijk KPN zelf voor de vele reacties. Probleem nog steeds niet opgelost alleen maar erger geworden. Tijd voor een overstap 


@Wil21 maar waarop moeten we reageren? Je verteld niks!! Wat gebeurt er? Welk modem heb je? Werkt het bekabeld wel? Heb je glas of koper? WT is de snelheid? Welke lampjes branden er of juist niet. Kortom vertel je verhaal!!


Dag @Wil21. Van harte welkom hier. Heel frustrerend dat je WiFi niet goed werkt. Ik zie dat @Joep1965 al een aantal goede vragen stelt. Je geeft aan dat je alles al hebt geprobeerd, maar het is mij niet duidelijk wat je precies hebt geprobeerd. Omdat het pas sinds een week speelt, ben ik benieuwd of je verbinding bekabeld wel snel en stabiel is. Als de verbinding bekabeld ook traag is, doorloop dan eerst de Servicetool voor traag bekabeld internet. Speelt het probleem alleen met WiFi, dan wil ik je vragen om eerst de stappen in het topic oplossingen voor trage en wegvallende WiFi te doorlopen. Merk je geen verbetering? Laat dan weten wat je hebt geprobeerd en wat bijvoorbeeld de uitkomst van de WiFi Manager was. Vul daarnaast je profiel alvast aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder.


Hallo @Wil21. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Merk je verbetering naar aanleiding van het topic of de Servicetool? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer