Skip to main content
Beantwoord

Trage en wegvallende WiFi

  • June 10, 2020
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Hele trage en weg vallende WiFi in ons dorp bergeijk sinds Kpn hier in dorp bezig is geweest! WiFi manager werkt ook niet! Wil contact met kpn!

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Jan luifel

Sorry voor de late reactie! Gelukkig nieuwe WiFi versterker gekregen v kpn! Andere konden verouderd geraakt zijn! Top service v Kpn! 👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 17, 2020

Hoi @Jan luifel, welkom hier. 

De WiFi in het hele dorp is slecht? Hoe bedoel je dat? Want WiFi van ons heb je alleen thuis. Dat bedoel je ook verwacht ik aangezien je de WiFi manager probeerde. Soms werkt deze niet helaas. Probeer het dan op een later tijdstip nog een keer. 

Ik wil ook nog wel graag eens meekijken anders. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag weer van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 22, 2020

Ik ga er van uit dat je een oplossing hebt gevonden. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 26, 2020

Sorry voor de late reactie! Gelukkig nieuwe WiFi versterker gekregen v kpn! Andere konden verouderd geraakt zijn! Top service v Kpn! 👍


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 29, 2020

Geeft niks. :) Dat klinkt helemaal super Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht je nog een keer weer vragen krijgen, horen we graag weer van je.