Skip to main content

Goedenavond, Ik heb onlangs mijn modem gereset om een probleem op te lossen helaas zijn de problemen alleen maar erger geworden. Continue valt mijn Wifi uit en kom ik er met geen mogelijkheid meer op. KPN kom ik ook niet veel verder mee. Ben het enorm zat aan het worden. Kan niet eens meer fatsoenlijk thuis werken. Mijn wifiversterkers worden niet eens meer gezien in mijn netwerk.

 

Mis op 1 meter van mijn modem al het wifisignaal. Wie kan helpenm

Hoi @Jerros, dat is gek inderdaad. In je vorige topic zag ik dat je na de update ook andere problemen had en dat je daar 0800-0402 voor zou bellen. Had je dat nog gedaan? Wat was daaruit gekomen?

Voor specifiek de Wifi zou je de Wifi Manager op onze website ook kunnen doen. 


Hallo Jerros,
Wij ervaren, exact hetzelfde probleem.
Er worden allerlei mooie oplossingen digitaal geboden, als je belt met 0800 0402, mag je ondanks dat je aangeeft, dat alle mogelijk oplossingen reeds meerdere keren zijn doorlopen dit als nog weer gaan uitvoeren. Helaas ziet het systeem het probleem niet, en kan de desbetreffende medewerker niets voor je doen. En inderdaad frustratie level is reeds meer als 100%. Een monteur is schijnbaar, niet beschikbaar, om het probleem voor een betalende klant, te laten oplossen. 
@ Jasper, meerdere keren al de wifi manager gedaan, maar die bied ook geen oplossing.
Wie help ons verder ?

 


Hallo Jerros,
Wij ervaren, exact hetzelfde probleem.
Er worden allerlei mooie oplossingen digitaal geboden, als je belt met 0800 0402, mag je ondanks dat je aangeeft, dat alle mogelijk oplossingen reeds meerdere keren zijn doorlopen dit als nog weer gaan uitvoeren. Helaas ziet het systeem het probleem niet, en kan de desbetreffende medewerker niets voor je doen. En inderdaad frustratie level is reeds meer als 100%. Een monteur is schijnbaar, niet beschikbaar, om het probleem voor een betalende klant, te laten oplossen. 
@ Jasper, meerdere keren al de wifi manager gedaan, maar die bied ook geen oplossing.
Wie help ons verder ?

 

Hallo WijkJ,

Inderdaad  is mijn frustratie ook dat ze blijkbaar wel geld willen cashen maar geen kwaliteit willen leveren. Stuur gewoon een monteur om de bagger op te lossen.

Sinds een paar dagen valt om 23.00 de tv uit en kun je niets meer. Nu is mijn tv ontvanger plotseling kapot kan geen software meer downloaden. Ik ben het inmiddels spuugzat.

 

KPN laat voor de verandering hierop ook weer niets horen


Hoi @Jerros, dat is gek inderdaad. In je vorige topic zag ik dat je na de update ook andere problemen had en dat je daar 0800-0402 voor zou bellen. Had je dat nog gedaan? Wat was daaruit gekomen?

Voor specifiek de Wifi zou je de Wifi Manager op onze website ook kunnen doen. 

Heb inderdaad gebeld maar zoals verwacht was alles prima. 

Herstarten, resetten , meerdere keren wifimanager het is echt om moedeloos van te worden


Doordat het Wifi signaal door de lucht gaat is het gevoelig voor omgevingsfactoren. Het kan zijn dat er iets is wat het signaal beïnvloedt. Wat het is, is dan de vraag natuurlijk. Je zegt dat de de Wifi Manager meerdere keren hebt gedaan, maar wat kwam daar dan uit? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt.

Ik zie dat je ook een nieuw topic hebt aangemaakt voor het probleem met de tv inderdaad, door de drukte zijn we daar nog niet aan toegekomen. Heb je dat ook al telefonisch bij ons aangegeven? Dat is voor zulke dingen de snelste weg om met ons on contact te komen.


Ik heb inderdaad gebeld met de klantenservice.  Het nadeel is dat er niet geluisterd wordt en dat er steeds gehamerd wordt op de standaard manieren.

Ik ben mij ervan bewust dat het wifi signaal door de lucht gaat en dat het druk kan zijn. Voor de update kon ik alleen niet in het modem komen maar daarna is er alleen maar ellende. Zelfs bekabeld is het een ramp af en toe

Door de problemen met de TV zijn mijn wifi versterkers ook tijdelijk niet meer beschikbaar.

Hoe is het mogelijk dat mijn tv er elke avond om 23.00 mee stopt en dan vastloopt. Terugkijken is dan niet meer mogelijk en de televisiegids is niet meer bruikbaar. Sinds vandaag kwamen wij erachter dat de telefonie ook niet meer werkt. Wat is er in vredesnaam aan de hand dit is toch geen 60 euro waard.

KPN geeft op de site glashard aan dat er geen storingen zijn en je wordt als vervelend ervaren bij de klantenservice heb ik het idee.

Wanneer komt er nu eens een oplossing.


Hoe ziet jouw netwerk eruit? Wat voor appartuur is er aangesloten? Is er een omvormer van zonnepanelen? Is er een switch in je netwerk? Zijn er draadloze verbindingsets? Veel problemen worden veroorzaakt door iets in het netwerk.  Ik ben benieuwd...


Ik heb mijn modem in de garage hangen daarbij heb ik een switch in de woonkamer met daarop een bekabelde wifi versterker. Op de etage staat een draadloze wifi versterker zonder kabel.

In de woonkamer staat een televisie ontvanger

 

In de garage hangt al een aantal jaar een omvormer van de zonnepanelen  tevens is er een draadloze thermostaat in het netwerk.


Is die omvormer toevallig van het merk SMA?


De omvormer is niet van SMA.

Kpn los de ellende nu eenz op


Voordat er een oplossing is, moeten we eerst weten wat er precies aan de hand is en wat de oorzaak is. Dat is op dit punt nog niet duidelijk. Er zijn meerdere apparaten in het netwerk begrijp ik, heb je de verbinding ook al eens geprobeerd zonder de switch in het netwerk? Om te kijken hoe het dan gaat? Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij vertelt en kunnen alleen op basis daarvan dingen voorstellen. Ik kan jouw verbinding ook bekijken als je jouw profiel volledig invult.


Het is precies 23.00 en wederom klapt televisie eruit

 


Kan je de gestelde vragen ook beantwoorden @Jerros? Die vragen worden met een reden gesteld, zonder antwoorden hebben wij niet genoeg informatie om met je mee te denken. Dan kan je ons beter bellen op 0800-0402.


Kan je de gestelde vragen ook beantwoorden @Jerros? Die vragen worden met een reden gesteld, zonder antwoorden hebben wij niet genoeg informatie om met je mee te denken. Dan kan je ons beter bellen op 0800-0402.

De switch eruit halen heeft geen effect. Om 23.00 stopt het internet. 
 

Telefonie zit rechtstreeks op het modem die blijft in gesprek geven


Wat doen de lampjes op het modem op dat moment, valt daar ook iets weg, blijft alles daar wel branden? Het is me nog niet duidelijk of de verbinding zelf wegvalt, of dat er iets anders gebeurt op dat moment.


Wifi knippert en het lampje van telefonie blijft per definitie uit. 
 

 


En de rest van de lampjes? Deze lampjes geven niets aan over de rest van de verbinding, ik ben juist benieuwd naar die anderen. Ik heb echt meer nodig om met je mee te kunnen denken, anders kan ik via deze weg niets. Dan is ons bellen je beste keuze.