Skip to main content
Beantwoord

Trage snelheid op WiFi op bepaalde plekken, 1 bit upload

• May 11, 2024
  • 38 reacties
  • 316 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

38 reacties

1e bij modem tweede bij slechte plek 🤔

wjb
Wijsgeer
  • May 13, 2024

Kan jij die iCloud Private Relay eens uitzetten en dan opnieuw via die site een meting doen?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 13, 2024

@Edwin de Haas Maak het iCloud Private Relay uit, dat is een VPN dat maakt internet om factor 10 langzamer.

@wjb @TDN hoe krijg ik die ICloud eraf 🙄

wjb
Wijsgeer
  • May 13, 2024

@wjb @TDN hoe krijg ik die ICloud eraf 🙄

Wellicht dat deze support pagina van Apple je daar duidelijkheid over kan verschaffen.

Allen,

danm voor jullie hulp. Ik ga morgen naar de KPN winkel voor een ander modem kijken of dat helpt.

wjb
Wijsgeer
  • May 13, 2024

Ik ga morgen naar de KPN winkel voor een ander modem kijken of dat helpt.

Wat is nu de snelheid zonder dat je gebruik maakt van die iCloud Private Relay?

Geen enkele verandering 

wjb
Wijsgeer
  • May 13, 2024

Geen enkele verandering 

Kan je eens een screenshot plaatsen van een meting zonder iCloud Private Relay actief?

Kan je ook eens het resultaat van een Speedtest meting tonen die vanaf een bekabeld aangesloten apparaat uitgevoerd is?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Edwin de Haas, had je het laatste bericht van @wjb al gezien? We zijn benieuwd naar de uitkomsten!

Kan je eens een screenshot plaatsen van een meting zonder iCloud Private Relay actief?

Kan je ook eens het resultaat van een Speedtest meting tonen die vanaf een bekabeld aangesloten apparaat uitgevoerd is?

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • May 17, 2024

Dank voor jullie reacties afgelopen week nieuwste modem ontvangen. Het werk nu naar behoren.

ik wil graag dit topic aluitne

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah super, bedankt dat je het nog even hebt laten weten!