Skip to main content

Ik heb sinds kort 500/500 glasvezel en deze begon gelijk strak download 500 en upload zelfs 850 in de eerste maand nu in de tweede maand is de download gezakt tussen 400 en 500 en de upload  tussen de 250 en 300 en fluctueert nu.  

In mijn situatie is niks veranderd de afgelopen 2 maanden en heb al van alles geprobeerd wat jullie vermelden op de website. Zoals het resetten en fabrieksinstellingen andere kabel enz.

Nou zijn ze in Spijkenisse volop huizen aan het aansluiten misschien is dat de oorzaak.

Ook gepingd naar Google en deze geeft af en toe een kleine drop-out en een enkele time out.

 

Hoi @maddogbundy . Welkom op het forum.

Speelt dit issue nog steeds? Zo ja, wil je dan bekabeld testen en het liefste op twee verschillende pc's/laptops? Mocht je dan nog onder de maat scoren, wil ik dat graag weten. 


Testen doe ik altijd via kabel en met 2 pc,s maar het lijkt nu goed te zijn.

heb er een week last van gehad maar zie ook grote verschillen met verschillende speedtesten ondanks ze allemaal zijn ingelogd op Kpn Rotterdam 


Heel veel snelheids sites kunnen niet goed overweg met die snelheden. De ingebouwde speedtest in windows geeft doorgaans betrouwbare resultaten. Dat is dus de app.