Skip to main content

Ik heb nu sinds een paar maanden kpn wifi maar het bevalt me niet echt eerst zat ik bij Ziggo en daar had ik top wifi maar sinds ik bij KPN zit is het echt slecht ik heb 4 interactieve tv kastjes op de router maar deze zijn verdeeld over een KPN router en een tp link ik heb achter in mijn tuin een extender hangen maar dit werkt niet hij is wel verbonden maar met de wifi kan je niks. En ook in huis is de wifi zo slecht dat het 5 minuten duurde voordat ik op deze site kon komen. Weet iemand hoe dit komt want het zou gewoon moeten werken.

Werkt de tv wel?


Wat bedoel je met de tp link? Een switch? En de extender (accespoint neem is aan) is die bekabeld?


Werkt de tv wel?

Ja dit werkt wel het valt ooit weg maar meestal niet

 


Wat bedoel je met de tp link? Een switch? En de extender (accespoint neem is aan) is die bekabeld?

2 extenders en een router

 


En je werkt zoveel mogelijk bekabeld en er is in het hele huis geen draadloos verbindingset te vinden of iets wat data verstuurd via het elektriciteitsnetwerk. En als je een switch gebruikt is het er één die igmp snooping ondersteunt?.


En je werkt zoveel mogelijk bekabeld en er is in het hele huis geen draadloos verbindingset te vinden of iets wat data verstuurd via het elektriciteitsnetwerk. En als je een switch gebruikt is het er één die igmp snooping ondersteunt?.

2 interactieve tv’s zijn bekabeld en 2 zijn via een kastje wat in het stopcontact gaat en dus via het stroom netwerk in verbinding staat met de router. Ik gebruik een switch maar ik weet niet of die igmp snooping gebruikt het is er een die ik gewoon via de site van KPN heb meebesteld


Dan is die switch wel ok. Het probleem zal in de draadloze verbindingsets zitten. Welk type heb je en als je die tijdelijk weg haalt is het probleem er dan nog?


Dan is die switch wel ok. Het probleem zal in de draadloze verbindingsets zitten. Welk type heb je en als je die tijdelijk weg haalt is het probleem er dan nog?

Ik weet niet precies welke het is als ik ze weg haal is het probleem er nog steeds


Hoeveel extenders / accespoints heeft u? Wat is het merk en type van die dingen? Zijn ze bekabeld aangesloten?


het is er een die ik gewoon via de site van KPN heb meebesteld

Deze dus?

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129


het is er een die ik gewoon via de site van KPN heb meebesteld

Deze dus?

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129

Ja


Hoi @Koenvanheesch, welkom. 

Trage WiFi dus, dat is niet fijn. Heb je de tips voor trage WiFi al eens doorlopen? Merk je daarna verbetering?


Hoi @Koenvanheesch, welkom. 

Trage WiFi dus, dat is niet fijn. Heb je de tips voor trage WiFi al eens doorlopen? Merk je daarna verbetering?

Hallo ik heb alles al meerdere keren geprobeerd maar zonder resultaat


Dat is wel jammer. 😞 Mag ik nog eens meekijken? Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 


Hoi @Koenvanheesch, welkom. 

Trage WiFi dus, dat is niet fijn. Heb je de tips voor trage WiFi al eens doorlopen? Merk je daarna verbetering?

Hallo ik heb alles al meerdere keren geprobeerd maar zonder resultaat

Als je de WiFi manager doet, schakel dan wel de extenders uit.


Hoeveel extenders / accespoints heeft u? Wat is het merk en type van die dingen? Zijn ze bekabeld aangesloten?

Heeft u hier nog antwoord op?


Dat is wel jammer. 😞 Mag ik nog eens meekijken? Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 

Staat er nu bij


Hoi @Koenvanheesch, welkom. 

Trage WiFi dus, dat is niet fijn. Heb je de tips voor trage WiFi al eens doorlopen? Merk je daarna verbetering?

Hallo ik heb alles al meerdere keren geprobeerd maar zonder resultaat

Als je de WiFi manager doet, schakel dan wel de extenders uit.

Dat heb ik gedaan


Hoeveel extenders / accespoints heeft u? Wat is het merk en type van die dingen? Zijn ze bekabeld aangesloten?

Heeft u hier nog antwoord op?

Er zijn 4 extenders 2 die wifi uit zenden en 2 die een ethernet poort hebben het merk is Tp link en devolop en ze zijn bekabeld


Welk modem heb je precies? Dit kan ik niet achterhalen. Gebruik je misschien een eigen? Zo niet, wil je deze eens resetten? Maakt dat nog verschil?  En welk type versterkers heb je van TP link? Hebben deze een eigen WiFi netwerk of hetzelfde als het modem?


Welk modem heb je precies? Dit kan ik niet achterhalen. Gebruik je misschien een eigen? Zo niet, wil je deze eens resetten? Maakt dat nog verschil?  En welk type versterkers heb je van TP link? Hebben deze een eigen WiFi netwerk of hetzelfde als het modem?

het is de experia box v10 die hangt in de meter kast we hebben ook nog een tp link router dat type is tl-wr841n van de extender weet ik het type niet. het resetten werkt niet, de extender heeft het zelfde netwerk als de modem

 


Als je beide routers nou eens een eigen netwerk geeft? Wordt het dan beter? Want waar heb je de TP link staan? 


Als je beide routers nou eens een eigen netwerk geeft? Wordt het dan beter? Want waar heb je de TP link staan? 

Dit hebben we al geprobeerd de tp link router staat op kantoor dus op de 1e verdieping en de extended hangt achter in de tuin


Ik heb zo geen ideeën meer eigenlijk. Enige is nog, haal de versterker en TP link ertussen uit en bouw het netwerk weer opnieuw op.

Als ik zo verder de lijn wil doormeten zie ik dat je een klein zakelijk abonnement hebt waardoor ik niet alles kan zien. Ik denk dat het goed is om nog even met mijn collega's van Zakelijk te schakelen. Eens kijken wat zij nog kunnen zien of betekenen.Â