Skip to main content

Hallo,

 

Wifi komt bijna niet meer op gang. ondanks meerdere dagen opnieuw aan- en uitzetten. Ik wil graag een nieuwe Experia Box om dit probleem op te lossen. Bovendien hapert de tv vanwege waarschijnlijk sterk verouderde tv-ontvangst kastje voor mijn smart tv.

Graag ontvang ik daarom deze week een nieuwe Experia Box en een nieuw tv-ontvangst kastje.

 

mvrg

Roel Slabbers
*admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan het profiel i.v.m. privacy

Hoi @Slabbers ,

Beter is om jouw adresgegevens niet in het bericht te zetten, maar in het forumprofiel. Ik vraag een moderator om deze gegevens hierboven weg te laten halen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

En wil je even hieronder aangeven wat voor type modem en wat voor type ontvanger jij nu in gebruik hebt? 


@Slabbers Hoi Roel, niet fijn dat zowel jouw WiFi verbinding als de tv-ontvanger niet lekker werken. Ik snap dat je dit graag opgelost wilt hebben, goed dat je het ons laat weten. 

Zoals Noordzee ook vertelt is het slim om hier voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens, het is beter om deze in jouw forumprofiel te zetten. Het forum is namelijk openbaar en zichtbaar voor alle bezoekers.

Kan je jouw gegevens voor me aanvullen, zodat ik ze erbij kan pakken? En laat je ook nog weten welk type modem en tv-ontvanger je hebt? Dan helpen we je vanaf daar graag verder.