De laatste weken heb ik zeer trage wifi. Meerdere keren met wifimanager geprobeerd dit te verhogen maar kom nu niet hoger dan 50 Mbit. In het verleden ook al vaker problemen mee gehad, wifi versterkers ontvangen. toen ging het lange tijd goed maar nu weer terug naar een lage snelheid.
Goedemiddag
Op zich is 50 Mbit/s voor wifi nog steeds een prima snelheid, ik zou het zeker niet traag willen noemen. Welk type wifi versterkers gebruik je? En wat is de snelheid van je abonnement? Houd er wel rekening mee dat de snelheid die bij je abonnement hoort, de snelheid is die binnenkomt op het modem. Zodra je via de wifi gaat werken, lever je in principe snelheid in omdat een wifi signaal zich door de lucht verplaatst.
Ik betaal voor een 100mbit abbonement dus als ik 50% inlever door de lucht lijkt mij een beetje veel. En dan heb ik het over begane grond niveau
Ik betaal voor een 100mbit abbonement dus als ik 50% inlever door de lucht lijkt mij een beetje veel. En dan heb ik het over begane grond niveau
Dat is nu eenmaal hoe wifi werkt
Het klopt gewoon niet, voorheen nergens last van en een snelheid rond de 100 Mbit.
Het klopt gewoon niet, voorheen nergens last van en een snelheid rond de 100 Mbit.
Het kan zijn dat er mensen bij jou in de omgeving bijvoorbeeld wifi versterkers zijn gaan gebruiken wat invloed kan hebben op jouw signaal
Okay, helder. Kan het verbeteren als ik betere versterkers neem?
Okay, helder. Kan het verbeteren als ik betere versterkers neem?
Welk type versterkers gebruik je op dit moment
Moet ik even nakijken. Heb ze een jaar of twee geleden via kpn ontvangen.
Ik heb het even nagekeken. Ik heb nu 2 experia wifi versterkers.
Ik heb het even nagekeken. Ik heb nu 2 experia wifi versterkers.
Kan heel goed kloppen
Dank voor de info. Ik ga er naar kijken
Dank voor de info. Ik ga er naar kijken
Super, en mocht je toch nog vragen hebben, laat het ons hier dan vooral weten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.