Skip to main content

Mijn tv ontvanger is stuk en ik zou graag een nieuwe willen maar het is bijna onmogelijk om dit via mijn pc te doen!!!😡😡😡😡😡😡

Hallo @Peters.kanters ,

 

Als het niet lukt via de PC, dan kun je een nieuwe ontvanger regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.


Hoi @Peters.kanters. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer werkt. Krijg je een foutcode te zien of werkt de tv-ontvanger helemaal niet meer? Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als je nog niet verder geholpen bent, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel. Dan zoek ik voor je uit of ik de tv-ontvanger kan omruilen. Laat je een berichtje achter in dit topic?


*****

Alvast vriendelijk bedankt 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt verstuurd. Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie. Morgen kan je de tv-ontvanger omruilen.


@Peters.kanters Heb je de nieuwe tv-ontvanger aangesloten en kan je inmiddels weer tv kijken?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt verstuurd. Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie. Morgen kan je de tv-ontvanger omruilen.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je jouw oude defecte ontvanger hebt omgeruild voor een nieuwe en dat je weer tv kan kijken. 


Hoi vikash

Ja alles inmiddels prima geregeld en dat mag ook weleens gezegd worden.jij ook bedankt voor de service

Groetjes Peter


Goed om te lezen dat het is gelukt. Graag gedaan Peter! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden! :relaxed: