Skip to main content

Wij zijn verhuisd van woonhuis met kpn aansluitingen naar woonboot geen aansluitingen.

ik heb een kaartje met onbeperkt internet maar kan maar naar 2 afleveringen kijken van NPO start en dan valt internet weg. Wie heeft een idee of oplossing om gewoon te kunnen

netflixen of npo start te kijken zonder dat internet weg valt 

 

Hallo @Mulderboot ,

Ik neem aan dat je KPN Hussel hebt met onbeperkt internet. Je kunt dan elke dag onbeperkt extra MB's aanvragen. 

Is onbeperkt internet écht onbeperkt?

Ja. Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 5 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 1GB extra activeren via sms of Mijnkpn om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266.

 

 


Dank je wel voor de uitleg. Ik ben jaren lang klant van KPN maar ik vind de klanten service en informatie zo slecht geworden. Geen deskundig  Personeel. Jammer.

 


Ja... dit is flut natuurlijk. Zo zit je heel de avond mb's toe te voegen. En je gaat het ook mee maken dat dit niet lukt. Of dat het een paar minuten duurt voordat de mb's toegevoegd zijn. Waardeloos dus.

Je zal toch moeten zorgen dat je een vaste aansluiting krijgt. Via KPN of Ziggo. Want dit word je makkelijk zat.