Skip to main content

Hallo,

 

De monteur heeft bij ons alles aan gesloten

Maar nu probeer ik met mijn tv verbindig te maken met het internet 

Het probleem is nu dat die wel verbinding maakt maar geen internet heeft iemand informatie hoe ik dit kan oplossen

goede morgen berry 131 zit op u tv  wel internet zo ja dan moet u een apart een internet KABEL verbinding met u modum maken. 👍


can someone translate this for me in english?


Goedemorgen,

Ja ik heb internet op mijn tv heb het inmiddels voor elkaar gekregen contact gehad met kpn super geholpen door de medewerker maar lag dus niet aan kpn

De meneer vertelde mij dat het netzo als andere apparaten wel eens zou kunnen helpen terug te zetten naar fabrieks instellingen (deze tv is in de winkel gekalibreerd dus helderheid en alles al juist in gesteld) 

Waar het probleem nou aan ligt is dat de tv's die al nieuw gebouw zijn niet met het 5g netwerk verbinding kan mij op 1 of andere manier dat de software daar nog niet up-to-date voor is gooid die hem met kabel er naar 1 min weer uit en op de wifi wel verbonden maar geen internet 

Nu heeft de Sony mij verteld,

Fabrieksinstellingen herstellen
U gaat naar Home - Instellingen - Opslag en Herstel - Fabrieksinstelling - voer deze uit of u gaat naar Home - Instellingen - Apparaatvoorkeuren - Fabrieks herstel - Fabrieks instellingen terug zetten - Alles wissen.

Wanneer u aan de landinstellingen bent, willen we u vragen het land Belgie te kiezen.
Wanneer de fabrieksinstellingen voltooid zijn , kunt u op de home knop drukken drukken, en instellingen kiezen, dan gaat u naar de datum en tijd - U kiest automatische tijd instellen en dan selecteerd u de netwerk tijd.

Nu werkt de tv wel met internet,

Gaat om de Sony Oled 4k gb atv3

Bedankt voor je reactie cornelis48

Mvg Berry

 


can someone translate this for me in english? vidmate teatv shareit

no reply? 


Reageer