Skip to main content
Beantwoord

tv-ontvanger heeft verbindingspoblemen

  • July 8, 2020
  • 35 reacties
  • 657 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 26, 2020

Haha, proost heren! Hopelijk heeft het gesmaakt. Laten we het vanaf nu bij het topic houden. 
@Houston, kunnen wij iets voor je betekenen? Laat het dan graag even weten in een reactie. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Ten eerste Nadia wil ik niet op HEY aangesproken worden. Verder werk ik niet van 9 tot 5 OM op jou domme berichten TE moeten reageren  En vervolgens weet jij niet hoe mijn huis eruit ziet met je bekabel. Voor de zoveelste keer Dat gaat bij niet. EN verder Ga ik een klacht over jou indienen

Gaat alles verder oké met je Houston? 


peter-keetfm
Wijsgeer

@Houston

Leg even tijdelijk een utp kabel aan 

Experiabox utp kabel en tv ontvanger 

Zodra dit zo is aangesloten 

Kan @Nadia een meting doen

Lijkt mij niet ingewikkeld ff tijdelijk een kabeltje er tussen 

Ik ben benieuwd waar het probleem zit

Misschien is de tv onvanger niet lekker meer of de experiabox 

Of blijkt toch de draadloze verbinding set een rol speelt 


  • July 26, 2020

Hallo @Houston , KPN kent geen leden, wèl klanten.

Een vereniging heeft leden en KPN is géén vereniging.

 


peter-keetfm
Wijsgeer

Hallo @Houston , KPN kent geen leden, wèl klanten.

Een vereniging heeft leden en KPN is géén vereniging.

 

Ik ben wel lid van het kpn forum dan :laughing:


  • July 26, 2020

Hallo @Houston , KPN kent geen leden, wèl klanten.

Een vereniging heeft leden en KPN is géén vereniging.

 

Ik ben wel lid van het kpn forum dan :laughing:

Hallo @peter-keetfm , uitzonderingen bevestigen de regel, want ik ben mede-forum-lid:joy:

Maar we hoeven als lid geen contributie te betalen, zijnde de vergoeding voor onze vrijwillige hulpverlening binnen het forum.:sunglasses:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hallo @Houston , KPN kent geen leden, wèl klanten.

Een vereniging heeft leden en KPN is géén vereniging.

 

Ik ben wel lid van het kpn forum dan :laughing:

Hallo @peter-keetfm , uitzonderingen bevestigen de regel, want ik ben mede-forum-lid:joy:

Maar we hoeven als lid geen contributie te betalen, zijnde de vergoeding voor onze vrijwillige hulpverlening binnen het forum.:sunglasses:

Het hoeft niet, maar ik ben wel bereid om je een Tikkie te sturen. :sweat_smile: Iets van € 5 doen? 


  • July 26, 2020

Hallo @Houston , KPN kent geen leden, wèl klanten.

Een vereniging heeft leden en KPN is géén vereniging.

 

Ik ben wel lid van het kpn forum dan :laughing:

Hallo @peter-keetfm , uitzonderingen bevestigen de regel, want ik ben mede-forum-lid:joy:

Maar we hoeven als lid geen contributie te betalen, zijnde de vergoeding voor onze vrijwillige hulpverlening binnen het forum.:sunglasses:

Het hoeft niet, maar ik ben wel bereid om je een Tikkie te sturen. :sweat_smile: Iets van € 5 doen? 

Hallo @Alex_P , dat is te veel eer, zullen we het bij vrijwilligerswerk houden, dan schept het ook geen verplichtingen. Ik heb trouwens ook geen Tikkie, dat is meer iets voor de jongere generatie.:relaxed:


peter-keetfm
Wijsgeer

Hallo @Houston , KPN kent geen leden, wèl klanten.

Een vereniging heeft leden en KPN is géén vereniging.

 

Ik ben wel lid van het kpn forum dan :laughing:

Hallo @peter-keetfm , uitzonderingen bevestigen de regel, want ik ben mede-forum-lid:joy:

Maar we hoeven als lid geen contributie te betalen, zijnde de vergoeding voor onze vrijwillige hulpverlening binnen het forum.:sunglasses:

Het hoeft niet, maar ik ben wel bereid om je een Tikkie te sturen. :sweat_smile: Iets van € 5 doen? 

Hallo @Alex_P , dat is te veel eer, zullen we het bij vrijwilligerswerk houden, dan schept het ook geen verplichtingen. Ik heb trouwens ook geen Tikkie, dat is meer iets voor de jongere generatie.:relaxed:

Ik doe het vaak via betaalverzoek van rabo 

Geen tikkie ben niet zo,n ABN fan

Gewoon via rabo app makkelijk en simpel 

 


  • July 26, 2020

Hallo @Houston , KPN kent geen leden, wèl klanten.

Een vereniging heeft leden en KPN is géén vereniging.

 

Ik ben wel lid van het kpn forum dan :laughing:

Hallo @peter-keetfm , uitzonderingen bevestigen de regel, want ik ben mede-forum-lid:joy:

Maar we hoeven als lid geen contributie te betalen, zijnde de vergoeding voor onze vrijwillige hulpverlening binnen het forum.:sunglasses:

Het hoeft niet, maar ik ben wel bereid om je een Tikkie te sturen. :sweat_smile: Iets van € 5 doen? 

Hallo @Alex_P , dat is te veel eer, zullen we het bij vrijwilligerswerk houden, dan schept het ook geen verplichtingen. Ik heb trouwens ook geen Tikkie, dat is meer iets voor de jongere generatie.:relaxed:

Ik doe het vaak via betaalverzoek van rabo 

Geen tikkie ben niet zo,n ABN fan

Gewoon via rabo app makkelijk en simpel 

 

Ik via de Volksbank=SNS bank=staatsbank, wel zo veilig.:grinning: