Skip to main content
Antwoord

TV pakt wifi niet meer na wijzigen wachtwoord

• July 21, 2025
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn WiFi van naam en wachtwoord gewijzigd. Op de telefoons geen enkel probleem op de nieuwe WiFi te komen. Op mijn laptop werd de verbinding steeds verbroken maar na een reset van de modem via de kpn probleemoplosser werkte het weer. 

Nu sinds net ligt Internet op mijn tv er ineens uit en kan ik geen tv meer kijken. Modem gereset, wachtwoord van WiFi ingevoerd, maar hij blijft melden dat het wachtwoord foit is terwijl dit het wachtwoord is waarmee ik op al mijn andere apparaten grwoon op mijn WiFi zit. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door PeterG

Het is een Sony. Rest werkt nog wel na reset modem. Ik heb al netwerk vergeten gedaan etc. 

Oudere Sony?

Eerst eens een minuut of 5 stroomloos. Dus niet stand-by maar de stekker uit de wandcontactdoos of stekkerdoos.

Anders:

TV naar fabrieks instellingen. Dan opnieuw verbinden.

5 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 21, 2025

Hoi ​@irisiser

Kun je in de instellingen van de TV (merk?) alle oude wifi verwijderen, wachtwoord wifi onthouden even uitzetten,TV eventueel uit-aanzetten en dan nogmaals proberen?  

De rest werkt na de modem reset nog wel?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2025

Voor ik verder ga. Samsung?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 22, 2025

Het is een Sony. Rest werkt nog wel na reset modem. Ik heb al netwerk vergeten gedaan etc. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 22, 2025

Oudere Sony?

Eerst eens een minuut of 5 stroomloos. Dus niet stand-by maar de stekker uit de wandcontactdoos of stekkerdoos.

Anders:

TV naar fabrieks instellingen. Dan opnieuw verbinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 22, 2025

TV 5 minuten van de stroom af en toen weer het wachtwoord voor de WiFi invoeren heeft gewerkt! Dankjewel @PeterG!