Skip to main content

Nadat wij op glasvezel zijn aangesloten springt bij het opstarten van de TV  de TV af en toe op zwart. Na een paar keer opnieuw aan- en uitzetten is het probleem verholpen. Wij vinden dat wel irritant. De tv is niet bekabeld maar werkt via de WiFi. We gebruiken daarvoor de DVS 1200.

groet Tisza

Ha @Tisza, heb jij de mogelijkheid om de tv eens te gebruiken zonder het gebruik van de DVS? In veel gevallen kunnen we tv problemen herleiden naar de DVS namelijk. Je kunt deze ook eens opnieuw koppelen. Gebruik je meerdere ontvangers? Merk je verschil tussen beide? 


Hé Marcia, nee we kunnen de tv niet gebruiken zonder DVS . We gebruiken verder geen andere ontvangers. Is de super WiFi starterspakket dan een oplossing?


Het lijkt me eerder iets in de communicatie tussen de ontvanger en tv. Via hdmi gaat veel meer nml dan alleen beeld en geluid….

Hoe oud is de hdmi kabel? Al eens een nieuwe(re) geprobeerd? Of andere poort op de tv?

Welke tv ontvanger heb je staan?


Ha @Tisza, hoe staat het er nu voor? Ik sluit mij aan bij PeterG: ik verwacht ook niet meteen dat het aan wifi ligt. Kan je zijn vragen beantwoorden?


Eerlijk gezegd zijn we a-technisch. We hebben alle stekkers nog eens aangedrukt. Het lijkt erop dat de tv nu goed werkt. Mocht het probleem zich weer voordoen dan zullen we iemand met verstand van zaken vragen.


Helemaal goed! Mochten jullie daarna toch nog vragen hebben, laat het gerust weten!