Skip to main content

goedendag 

wij zijn 24 juni verhuist naar ursem daar krijgen we kpn glas. Maar tot op heden hebben we niets alleen 100gb op onze mobiel maar als we willen internetten moeten we naar buiten dat is als het mooi weer is geen probleem maar als het regend wordt het mat lastiger.en we hebben ook al vanaf 24 juni geen tv  en een hotspot maken is geen optie dan moeten ik mn telefoon buiten laten liggen no way. kunnen jullie iets anders regelen zo dat wij wel binnen kunnen internetten en bellen en tv kijken. nu zeggen ze tegen ons stap over op pziggo die hebben wel glas liggen op je adres maar dat is voor ons geen optie we zijn destijds niet voor niets overgestapt.

zouden jullie ons kunnen helpen A.U.B

de dekkertjes

Hallo @l.dekkertje , vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in en een moderator komt er op terug.

Succes.

 


Dag @l.dekkertje. Dank je wel, allereerst, voor het doen van je verhaal en het invullen van je gegevens. Ik heb je order erbij gepakt en ik zie inderdaad dat het nogal een ingewikkelde situatie is. :disappointed: Het is al vervelend dat je nog steeds geen werkende aansluiting hebt en dat je Noodpakket dan ook niet helemaal vlekkeloos werkt, is heel frustrerend. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Ik zie dat je voor het laatst contact hebt gehad met een collega op 31 augustus. Wat is er toen precies besproken? 


Er is afgesproken dat we een draadloze modem en digitene zouden krijgen om toch binnens huis te kunnen internetten en weer gewoon tv kunnen kijken. 


het duurt allemaal er lang ik heb nu een wireles 4G LTE Router gekocht en bij kpn een data sim kaartje 1gb en we hebben nu wel wifi internet in ons huis nog niet optimaal maar we hebben internet en tv. de mb's vliegen er wel door heen. wel jammer van kpn dat wij dit zelf hebben moeten aanschaffen a €140,- en simkaartje €6,- per maand.


Duidelijk, @l.dekkertje. Ik ben er verder voor je in gedoken. Ik zie dat KPN NetwerkNL je adres nog moet aansluiten op het glasvezelnetwerk. Je kunt de status bekijken via hun website. Zodra je woning is aangesloten en KPN NetwerkNL dit bij ons heeft gemeld, gaat de aanvraag voor glasvezel bij ons automatisch lopen. Tot die tijd is het helaas afwachten. Wel ga ik het verzoek bij een achterliggende afdeling neerleggen om je een Noodpakket toe te sturen. Als ik een bevestiging heb, dan laat ik het aan je weten. 


Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat er een noodpakket naar je wordt verstuurd. Dit wordt morgen bezorgd bij een afhaallocatie bij je in de buurt. Ik stuur je de details in een privébericht. :slight_smile:


Reageer