Skip to main content

Hoi, 

In juni kregen wij een modem toegezonden. Installatiedatum op de doos was 3 juli. Helaas werkte het niet omdat er iets niet klopte net het adres. Er moest iets worden omgezet. Nieuwe datum zou 13 juli worden. Eergisteren ontving ik tot mijn grote verbazing wederom een modem. Ander serienummer, ander wifi wachtwoord. Nu zou de Installatiedatum 17 juli zijn. Het gekke is dat het modem als Installatiedatum 3 juli inmiddels gewoon werkt. Moet ik nu op 17 juli het nieuw gestuurde modem opnieuw installeren? 

Als het werkt dan is het goed. niks meer aan doen. Welke types modem heb je gehad?


Beide keren het Sagem Modem. 


Prima. gewoon laten staan wat er nu staat.


Hallo @Marc2020 , KPN zal het andere modem weer terug willen hebben, dus NIET op Marktplaats zetten.

 


Hi @Marc2020, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Oh oeps, twee is een beetje overbodig! We zouden het waarderen als je de Experia Box die je niet gebruikt retour stuurt, aangezien het om leenapparatuur gaat. Dit kan kosteloos via een PostNL punt in de buurt. Ik kan ook een retour doos opsturen waar je hem eventueel in kan terugsturen, maar je kan ook zelf een doos gebruiken en de stappen op de website volgen.

Laat je weten of ik nog een retour doos moet toesturen? Vul dan ook je Forum profiel nog even in!


@Marc2020 is het inmiddels gelukt om de Experia Box die over bleef retour te sturen?


Hoi

Het betreft 2 sagecom modems. Daar zal ik er 1 van terugsturen. 

Gr, 

Marc


Reageer