Skip to main content
Beantwoord

Twee soorten WiFi-versterkers samen gebruiken

  • March 24, 2020
  • 10 reacties
  • 685 keer bekeken

Ik heb een oud en een nieuw model wifi versterker kan ik die samen gebruiken?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Nick83

De witte vierkante. Die werken niet samen zoals de zwarte vierkante en de witte ronde wel doen. Maar desalniettemin kun je hem gewoon gebruiken tegelijk met de zwarte vierkante hoor. Ze bijten elkaar niet. Alleen als je met je mobiel door het huis loopt, dan heb je kans dat deze blijft "plakken" aan de versterker waar je bij vandaan loopt, terwijl er dan al een andere versterker dichterbij is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 24, 2020

Van kpn??? En dan heeft u het over de zwarte en de witte?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 24, 2020

Ja dat kan.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2020

Ik heb en zo’n klein zwart model en nog een grote witte die er eerder verkocht werden bij kpn, kan dat samen?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 24, 2020

De witte vierkante. Die werken niet samen zoals de zwarte vierkante en de witte ronde wel doen. Maar desalniettemin kun je hem gewoon gebruiken tegelijk met de zwarte vierkante hoor. Ze bijten elkaar niet. Alleen als je met je mobiel door het huis loopt, dan heb je kans dat deze blijft "plakken" aan de versterker waar je bij vandaan loopt, terwijl er dan al een andere versterker dichterbij is.


  • Deelnemer
  • March 24, 2020

Voorheen niet, maar bij de laatste update kunnen ze juist wel samen werken.

Zie link.

 

https://forum.kpn.com/internet-9/experia-wifi-updates-484206

 

zie opmerking:

Bijkomend voordeel is dat de Experia Wifi's nu ook samenwerken met het Superwifi punt voor een nog betere dekking.

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 24, 2020

Topic starter heeft geen SuperWifi's, maar deze:

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2020

Topic starter heeft geen SuperWifi's, maar deze:

 

 

Dankjewel voor je reactie!


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 26, 2020

Dag @Debby69. Van harte welkom hier. Ik lees dat je Experia WiFi's en de vierkante, witte WiFi-versterker in huis hebt en je afvraagt of je die samen kunt gebruiken. Ik zie dat @Nick83 je al van een prima uitleg heeft voorzien. Ik heb hier geen aanvullingen op. Is je vraag zo beantwoord? :slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Dag @Debby69. Van harte welkom hier. Ik lees dat je Experia WiFi's en de vierkante, witte WiFi-versterker in huis hebt en je afvraagt of je die samen kunt gebruiken. Ik zie dat @Nick83 je al van een prima uitleg heeft voorzien. Ik heb hier geen aanvullingen op. Is je vraag zo beantwoord? :slight_smile:

Ja we gaan het proberen aan te sluiten en hopelijk werk


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 28, 2020

Helemaal goed. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten. We zijn hier tenslotte om je te helpen.Â