Skip to main content

Twee bepaalde websites, waarvan ik er eentje veelvuldig gebruik ivm websitebeheer zijn niet te benaderen via de wifi in huis. Wanneer ik een hotspot maak met mijn mobiele telefoon zijn deze wel benaderbaar. Ik werk zelf op een Macbook, maar als ik mijn iPhone met wifi heb verbonden zijn de sites hierop ook niet te benaderen.

Het betreft hier www.debokken.nl en www.opvallent.nl.

Op aanraden van jullie helpdesk heb ik de Experiabox V10 gereset, dit heeft echter niet het gewenste resultaat gehad. Diezelfde helpdesk heeft me verwezen daar dit forum.

Ik hoop echt dat dit op te lossen is, aangezien het bijna carnaval is en de website die niet te benaderen is, van onze club is! Wordt lastig foto’s uploaden, via hotspot…. :(

Heeft u de webhoster al benaderd? Mogenlijk hebben die uw ip geblokkeerd omdat u een paar keer geprobeerd heeft om in te loggen met een foutief wachtwoord. 


Hoi Nick,

Bedankt voor je reactie.

Ja heb bovenstaande ook al bij haar gemeld, maar zij geeft aan dat ze er niets aan kan doen.

Zou uiteraard jou bericht nog eens door kunnen sturen.

Groet Annemieke


Wie is "haar"? De webhoster? En "niets aan kan doen" klinkt ook een beetje vreemd. Er moet gewoon nagekeken worden of het ip geblokkeerd is ja of nee.


Hoi Miekie, welkom op het forum! Wij blokkeren geen specifieke websites. Ik verwacht dan ook dat in dit geval het probleem toch is dat jouw IP-adres door de hoster geblokkeerd is. Je kunt het beste dan ook nogmaals contact opnemen. Zij kunnen in hun systemen dit inzien en aanpassen.