Skip to main content

Vandaag stond er een knul aan m'n deur die mij vertelden dat men voornemens is nog een glasvezel aansluiting naar binnen te brengen, ondanks dat ik al ben aangesloten op het glasvezelnetwerk van kpn, dit om een eventuele ruimere keuze naar een andere provider mogelijk te maken. Hoe staat kpn hier tegenover ???

Wat wilt u nu precies horen? KPN heeft hier niets mee te maken en dus ook niets over te zeggen.

Als er een nieuwe Volkswagen dealer bij u in de buurt komt, gaat u dan ook naar de Renault dealer om te vragen wat zij daar van vinden? 


Hi @BertjeWolsje, meerdere partijen leggen elk hun eigen glasvezelnetwerk aan. Het kan raadzaam zijn om toch de aansluiting van andere partijen in de meterkast te laten maken. Maar je bent tot niks verplicht. Wanneer dit de eerste keer aangeboden wordt zullen daar ook geen kosten bij komen. En ben je ook niet verplicht om een abonnement hiervoor af te sluiten. Stel je wilt in de toekomst van provider wisselen, of de woning te koop zetten, dan heeft de nieuwe bewoner meer keuze uit internet aanbieders.


Nick83 ik was op zoek naar een goed advies van mijn eigen provider KPN ,niet om geschoffeerd te worden door jou vreemde opmerkingen. 


Gewoon aan laten leggen @BertjeWolsje , maakt de keus alleen maar groter 

 


DaveA dank voor je duidelijke omschrijving, jammer dat niet al je collega's zo zijn als jij terwijl klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat bij KPN

 Nogmaals dank en een fijne avond.


Dank NN, fijne avond. 


DaveA dank voor je duidelijke omschrijving, jammer dat niet al je collega's zo zijn als jij terwijl klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat bij KPN

 Nogmaals dank en een fijne avond.

Op het forum van KPN zijn klanten actief (aangevuld met moderatoren van KPN). 


DaveA dank voor je duidelijke omschrijving, jammer dat niet al je collega's zo zijn als jij terwijl klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat bij KPN

 Nogmaals dank en een fijne avond.

Op het forum van KPN zijn klanten actief (aangevuld met moderatoren van KPN). 

DaveA is een kpn monteur 


DaveA dank voor je duidelijke omschrijving, jammer dat niet al je collega's zo zijn als jij terwijl klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat bij KPN

 Nogmaals dank en een fijne avond.

Op het forum van KPN zijn klanten actief (aangevuld met moderatoren van KPN). 

DaveA is een kpn monteur 

...maar @Nick83 is geen volgens mij geen klant.


Reageer