Skip to main content

Vorige week al storing met glasvezel. Zojuist weer. Wat is er aan de hand? Voorheen nooit problemen.

Hallo @edjepetje65 ,

Dat zou je kunnen zien op deze pagina: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Klopt, ik zie dat er storing  is. Wat de storing inhoudt zie ik niet, behalve dat deze  1830 uur moet deze zijn opgelost. Ondertussen kan ik dus niet werken. En nu?

 

En dat terwijl glasvezel zo betrouwbaar zou moeten zijn. 


Klopt, ik zie dat er storing  is. Wat de storing inhoudt zie ik niet, behalve dat deze  1830 uur moet deze zijn opgelost. Ondertussen kan ik dus niet werken. En nu?

 

En dat terwijl glasvezel zo betrouwbaar zou moeten zijn. 

Tsja vervelend, wanneer het opgelost is, dat is afwachten. Het moet uiteraard eerst gevonden en verholpen worden. 

Zelf had ik dat hier ook een keer, later bleek dat verderop in de wijk een glasvezelkabel was doorboord. Ik ben toen naar mijn werk gereden en heb daar gewerkt. Later die dag was het opgelost. 


Storing zou 1830 uur opgelost zijn. Werkte ook weer, geen melding gekregen van kpn dat het is opgelost. Maar nu ligt internet er weer uit. Bellen met kpn  heeft geen zin, die zien de storing niet. Niet best kpn, als dit zo blijft moet ik weg bij jullie... 


Hi @edjepetje65, wat ontzettend naar dit. 

Die storing was dus eerst verholpen en later weer niet? Werkt het inmiddels weer? Zo niet, zie je het ook niet meer op onze storingspagina? 


Hi @edjepetje65, wat ontzettend naar dit. 

Die storing was dus eerst verholpen en later weer niet? Werkt het inmiddels weer? Zo niet, zie je het ook niet meer op onze storingspagina? 

Storing is opgelost, vannacht 01.23 vanmorgen 8.05 uur kreeg ik pas een sms dat het was opgelost. Vreemde tijden. Nu hopen dat het niet meer voorkomt want ik werk erg veel thuis. Vreemd ook dat de helpdesk niet wist dat er storing was! 


En de storing is er weer. Alles valt weer uit. En nu KPN? Hoe gaan jullie dit probleem oplossen? 


Vannacht weer melding dat er een storing is in mijn postcodegebied. En tegelijkertijd melding dat deze is opgelost. Vreemde meldingen weer. Maar een nieuwe router zal niet helpen vrees ik dan. 
 

Niemand gelijke meldingen en storingen hier?


Hier lijkt iets meer aan de hand te zijn, werkt het nu wel? Zo niet, zou je even met ons willen bellen? Ons gratis nummer is 0800 0402, spreek dan in dat je een storing met internet hebt om een medewerker te spreken. Die kan dan specifiek op je verbinding meekijken en zo nodig de juiste vervolgstappen nemen. 


Dank, ik heb van de week al gebeld. Nieuwe router toegestuurd gekregen. Die heb ik vanmorgen geplaatst. Tot nu toe geen storingen. Lijn doormeten lukte niet want dan gaf het ook storing bij de helpdesk. Ook best vreemd natuurlijk. Ik hoop dat het nu weer zoals vanouds  gaat met de nieuwe router. Al zou dat niet logisch zijn omdat ik meldingen ontvang van de storingen dat het een storing betreft in mijn postcodegebied. Buurman met kpn glasvezel heeft geen problemen met de verbinding 


Dan lijkt het toch aan de modem te hebben gelegen. Fijn om te lezen dat alles weer goed werkt. 


Dan lijkt het toch aan de modem te hebben gelegen. Fijn om te lezen dat alles weer goed werkt. 

Ja gaat goed en hoop dat het zo blijft. Krijg alleen niet helder hoe dit nu kan. Problemen met router die storingen die dit soort meldingen opleveren? 


Met zekerheid kan ik dit niet zeggen, het blijft techniek en het kan voorkomen dat hardware defect raakt. Ik verwacht echter dat dit nu goed blijft werken! 


Met zekerheid kan ik dit niet zeggen, het blijft techniek en het kan voorkomen dat hardware defect raakt. Ik verwacht echter dat dit nu goed blijft werken! 

Verbinding is weer prima! Blij mee. Maar beter zou zijn als het probleem ligt in de router dat niet te bestempelen als een storing in mijn postcodegebied. Dit is verwarrend. 


De storingen zijn weer terug. Krijg weer steeds meldingen dat er een storing is en ook weer later dat deze zou zijn opgelost. De laatste zie ik ook in  de storing checker. Baal ervan. Dacht dat het met de nieuwe router opgelost zou zijn. En nu?  


En dit zijn alleen meldingen? Of heb je ook daadwerkelijk last van verstoringen in de verbinding? Zo ja, bel dan even met ons want dan moet er toch een monteur komen, aangezien de modem is omgeruild komen ze daar vanzelf op. Iets anders kan ik vanaf hier namelijk niet doen. 


Reageer