Skip to main content

Ik heb nu al voor de 2de keer deze week een storing van internet. Eerst van dinsdagmorgen 3/9 tot 4/9 ‘s avonds en nu weer sinds vanmiddag (6/9). Info voorziening van KPN is0 komma 0: geen enkele info wat er precies aan de hand is en waarom er weer een storing is.

Hoi @ron_deel 

Welkom op de community van KPN.

Ik raad je aan om even te bellen met de storingsdienst van KPN, die kunnen dan een lijnmeting verrichten over jouw glasvezelverbinding, tussen de wijkcentrale en jouw woning.
Hieruit kunnen ze dan zien waar het eventueel fout gaat, en dat vervolgens voor je gaan oplossen of eventueel een monteur voor in gaan zetten.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb een storing.

Telefoonnummers:

  • 0800-0402 (vanaf elke telefoon)
  • 1200 (vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De storingsdienst is bereikbaar:

  • 24 uur per dag en 7 dagen per week (inclusief de feestdagen)

Het is niet een individueel probleem maar in het specifieke postcodegebied 6122 CR en nu dus al voor de 2de keer deze week. Wat mij ergert is niet zo zeer de storing als zodanig maar de gebrekkige wijze van informatieverstrekking: je krijgt een verwachte oplossingstijd maar die verschuift telkens 4 uur en er is niemand die je kan vertellen wat er aan de hand is (klantenservice niet en in de KPN-winkel ook niet)


Hoi @ron_deel 

Wat de exacte storing inhoudt en wat daaraan gedaan gaat worden, wordt niet altijd gedeeld met KPN de provider of wat pas later doorgegeven via de netwerkbeheerder.
Er wordt alleen via de speciale storingspagina op de website van KPN, dat er een storing gaande is, dat er al aangewerkt wordt en hoe lang het nog gaat duren voordat dit verholpen is.

Je zou nog contact kunnen opnemen met netwerkbeheerder KPN, die gaan namelijk over de aanleg en het verhelpen van storingen van het glasvezelnetwerk.

Telefoonnummer Netwerkbeheerder KPN:

Bereikbaarheid:

  • Op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.
  • Zaterdag en Zondag gesloten.

 


Reageer