Skip to main content
Beantwoord

Tweemaal openstaande bedrag betaald | Wanneer retour?

• April 4, 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Stephan45380
Nieuwkomer

Goedendag, 

ik heb afgelopen 20-03-20 door een internet storing 2 maal mijn maandbedrag betaald van €61,61. Wanneer kan ik het teveel betaalde bedrag terug verwachten?

mvg,

Stephan Oer

Beste antwoord door Remco van KPN

@Stephan45380  Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels duidelijkheid? Normaal gesproken ontvang je een teveel betaald bedrag, mits er geen andere facturen openstaan, binnen 10 werkdagen retour! Had je beide bedragen handmatig overgeboekt of was één van de twee een automatische incasso? Je zou die anders kunnen terughalen.  Ik hoor graag of het gelukt is! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• April 4, 2020

Hallo @Stephan45380 , gebruik je geen automatische incasso dan? Want KPN incasseert geen 2x en de 2e maal zou je dan nog kunnen storneren.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2020

@Stephan45380  Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels duidelijkheid? Normaal gesproken ontvang je een teveel betaald bedrag, mits er geen andere facturen openstaan, binnen 10 werkdagen retour! Had je beide bedragen handmatig overgeboekt of was één van de twee een automatische incasso? Je zou die anders kunnen terughalen.  Ik hoor graag of het gelukt is!