Skip to main content

Hallo KPN, mijn aansluiting wordt op 6 november actief en daar ben ik blij mee. Ik wilde even laten weten dat ik in de meterkast een TY01 aansluiting heb. Iets dat ik in de bestelopdracht niet terug zie.

Hi @JanAssen, bij de aanleg van glasvezel wordt er geregistreerd welke aansluiting er op welk adres wordt gemaakt. Als je vervolgens een abonnement afsluit wordt er automatisch de juiste meegestuurd met het installatiepakket. Deze ontvang je een aantal dagen voor de activatiedatum. Mocht je dan toch de verkeerde hebben ontvangen kun je dan nog altijd contact opnemen met de klantenservice.  

Weet iemand hoeveel dagen van tevoren ik het installatie pakket ontvang? 6 november ga ik over maar er is nog niets over een verzendpakket te zien. Een collega heeft het pakket al ontvangen. Gaat er iets mis?

Weet iemand hoeveel dagen van tevoren ik het installatie pakket ontvang? 6 november ga ik over maar er is nog niets over een verzendpakket te zien. Een collega heeft het pakket al ontvangen. Gaat er iets mis?

Hallo @JanAssen een paar werkdagen van te voren, zeg maar binnen een week voordat je abo actief wordt.

Reageer