Skip to main content
Sinds gisteren heb ik met mijn 3 mobiele samsung apparaten ( TV, Tablet en smartphone) geen toegang tot internet meer. Alle apparaten melden: "Wifi netwerk heeft geen verbinding met internet". Echter op de Experia box V10 brand alles groen. Meerdere herstarts van zowel de experia box als de mobiele apparaten hebben geen verbetering opgeleverd. Mijn desktop computer die een kabel verbinding heeft met de experia box, heeft wél gewoon internet.



Weet iemand een oorzaak of oplossing?



b.v.d.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Goedemorge @Rob I. uit N., Welkom op het forum! Ik begrijp dat je uit het niets geen WiFi verbinding meer had op drie mobiele Samsung apparaten? Heb je de apparaten al eens opnieuw gekoppeld aan de WIFi verbinding aan de hand van het SSID nummer en je wachtwoord die achterop het modem staan?
Beste Marina, het lijkt erop dat je mijn vraag niet goed begrepen hebt. Alle mobiele apparaten verbinden gewoon goed met wifi, maar geven allemaal de melding: "verbonden met wifi, maar geen internet". Mijn desktop PC die met een kabel verbonden is met de experia box, heeft wél internet.



Echter, er is reeds chat contact geweest met een KPN medewerker, die de verbinding heeft getest. Hieruit blijkt dat de experia box vrijwel zeker niet goed (meer) werkt, aangezien sinds vandaag ook nog eens het "services" lampje oranje is gaan branden. ( dit bleef ook zo na meerdere resets) Er wordt een nieuwe experia box naar mij toegestuurd. Daarmee zal het probleem hopelijk voorbij zijn.
Hoi @Rob I. uit N., Ik heb je vraag inderdaad niet goed begrepen. Excuses daarvoor. Fijn dat er door mijn collega van de afdeling chat al een oplossing is geboden. Mocht dit het probleem niet oplossen, hoor ik graag van je. Zou je dan ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het meteen verder oppakken.

Reageer