Skip to main content
Beantwoord

Uitleg over factuur

  • September 10, 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb een vraag over mijn thuis internet facturen.. kom er even niet uit, als je een factuur van eind augustus krijg is dat dan een betaling voor september of voor de zelfde maand?

 

Mvg,

 

Berna

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Berna cepni , als jeeen factuur krijgt van KPN inzake het thuisabo betaal je het vaste abonnement altijd vooruit en de variabele kosten achteraf, variabele kosten kunnen zijn belkosten die niet binnen een bundel vallen.

Alleen als je bijvoorbeeld 16 augustus klant bent geworden en KPN factureert eind augustus betaal je in dit geval eenmalig iets meer, de abokosten van ½ augustus en de abokosten van september.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • September 10, 2020

Hallo @Berna cepni , als jeeen factuur krijgt van KPN inzake het thuisabo betaal je het vaste abonnement altijd vooruit en de variabele kosten achteraf, variabele kosten kunnen zijn belkosten die niet binnen een bundel vallen.

Alleen als je bijvoorbeeld 16 augustus klant bent geworden en KPN factureert eind augustus betaal je in dit geval eenmalig iets meer, de abokosten van ½ augustus en de abokosten van september.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 13, 2020

Hi @Berna cepni , welkom hier. 

Jan legt dit goed uit. Je betaalt altijd een maand vooruit. 

Weet je zo voldoende? Anders weet je me hier te vinden. :relaxed:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 20, 2020

@Berna cepni, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.