Skip to main content

Goedemorgen,

Ik zou volgende week woensdag, 8 april, overgaan van Ziggo naar KPN. Ik heb zojuist ook met de klantenservice gebeld om aan te geven dat ik dit nu niet wil. Ik wil niet omgezet worden zonder dat er een monteur ter plaatse kan zijn om e.e.a. te regelen. Ik ben zelf totaal niet technisch en ik kan het me niet veroorloven om in deze tijden van Corona waarin ik ben aangewezen op thuiswerken en dus op een goede internetverbinding zonder internet te komen zitten. Helaas kon de dame van de klantenservice mij niet helpen om de omzetting uit te stellen omdat deze bij back office hangt en zij mij gaan contacteren. Ik zou dus graag per omgaande gecontacteerd worden zodat de aansluitdatum wordt opgeschoven, zowel bij jullie als de opzegging via jullie bij Ziggo.

Bij voorbaat dank voor de snelle reactie.

Hoi @SaSch76, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je niet graag zonder diensten wilt zitten in deze tijd. Je wilt dan ook graag de overstap uitstellen. Ik ga nog eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Want ik begrijp dat het al bij de back office ligt voor contact. Dat gaat om de monteurs afspraak vermoed ik. Ik kijk in ieder geval graag eens mee. Zou jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Geef je mij hier een seintje al je dat gedaan hebt?


Hallo Bart,

Ik heb eea in mijn profiel aangevuld.

Groeten,

Sandra


Bedankt. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie inderdaad dat de order niet meer herpland kan worden Deze staat namelijk al gereed, dus klaar voor installatie. Je kan dus zelf installeren als je wilt. Dit met behulp van de monteur via videobellen. Je gaf al aan dat je dat zelf eigenlijk niet durft. Maar zou je het via deze weg durven?

Je kan ook voor kiezen om het uit te stellen. Bel voor voor de zekerheid Ziggo nog even om zeker te weten dat jouw lijn er niet mee stopt 8 april. Maar dat is dus wel een optie en dan heb je helemaal niets, dat moeten we ook voorkomen. Meer kan ik er nu even niet van maken helaas. Corona heeft alles een beetje in zijn greep en daar moeten we even mee omgaan, dat maakt situaties zoals deze soms wel een stuk lastiger.

En je hebt ook contact via Facebook of Twitter toch? Via welk kanaal zullen we contact houden? Dan lopen wij elkaar niet in de weg en doen we ook geen dubbel werk.


Hallo,

Bedankt voor de terugkoppeling. Als het goed is komt er nu donderdag een monteur langs. Maar het informeren  van Ziggo moet via jullie lopen omdat ik gebruik maak van jullie overstap service. Dat hebben ze mij bij Ziggo al aangegeven.


Ik zie het inderdaad, tussen 1000-1200 uur komt hij. Als de verbinding dan online is als hij weggaat, dan zullen we Ziggo definitief opzeggen. 


Hoe is het gisteren gegaan?