Skip to main content
Beantwoord

Uitstellen onderhoud in regio

  • March 28, 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Onderhoud in mijn regio uitstellen.

Iedereen wil 24/7 bereikbaar blijven in deze Coronacrisis. Dus pleeg geen onderhoud op maandag 30 maart: STEL DAT ONDERHOUD UIT!

Ik zit in het hart van die crisis, in Brabant. Kijk vanavond maar naar Op1-tv.

Dankjewel voor het opvolgen van mijn advies!

Cees

5674 SH NUENEN (ligt tussen Helmond en Eindhoven in de provincie Noord-Brabant)

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Bart_

Hallo @CeesdeCologne Welkom hier op het KPN Forum en dank voor je bericht. Het zijn vreemde en nare tijden, voor iedereen. Ik ben het helemaal met je eens dat je juist in deze tijd goed bereikbaar wilt zijn. Als KPN doen we er alles aan om dat voor elkaar te krijgen. Op onze speciale site lees je daar alles over en ook op deze pagina kun je alles lezen over wat we doen. Onderhoudswerkzaamheden beperken we tot het hoogst noodzakelijke. Ik kan zo niet zeggen of er gisteren bij jou in de regio onderhoud is gepleegd; als dit is gedaan kon het echt niet anders. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 28, 2020

Meestal doen ze dan toch 's nachts? Maar goed, ik snap je punt. Als het werkt, verander er dan niets aan in tijden van crisis. En richt je aandacht op adressen waar het niet werkt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2020

We leven hier in het middelpunt van de crisis in ons land en hebben wereldwijd contacten. Vandaar dat ik vind dat we 24 uur en 7 dagen bereikbaar moeten blijven. 

Dus nu GEEN ONDERHOUD!

Dat lijkt me duidelijk, ook voor KPN!!

 

Dank voor het opvolgen van mijn advies, CeesdeCologne  


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2020

Hallo @CeesdeCologne Welkom hier op het KPN Forum en dank voor je bericht. Het zijn vreemde en nare tijden, voor iedereen. Ik ben het helemaal met je eens dat je juist in deze tijd goed bereikbaar wilt zijn. Als KPN doen we er alles aan om dat voor elkaar te krijgen. Op onze speciale site lees je daar alles over en ook op deze pagina kun je alles lezen over wat we doen. Onderhoudswerkzaamheden beperken we tot het hoogst noodzakelijke. Ik kan zo niet zeggen of er gisteren bij jou in de regio onderhoud is gepleegd; als dit is gedaan kon het echt niet anders.Â