Skip to main content

Laatste weken valt Experia Box steeds vaker uit. Rode lamp brandt minuten lang. Aan/uit, resetten en opnieuw starten van tv-ontvangers( 2 stuks draadloos aangesloten) helpt weinig.

Draadloze  verbindingen staan allemaal op groen/blauw. Uiteindelijk komt alles weer goed, maar het is wel storend! Snelheid langdurig onder de 20MB.

Manager in het verleden ook al eens gebruikt.

Hoi @Limarsah . Welkom op het forum.

Dat is geen goed teken en ik wil graag kijken wat we hier aan kunnen doen. Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik vanmiddag naar kpn winkel en probeer een nieuwe experiabox te krijgen. Na twee uur aan telefoon gezeten te hebben, ben ik er klaar mee ! Dan maar alternatief zoeken bij Ziggo! Snelheid naar men zegt veel beter.


Wat jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat. Ik hoop dat de winkel je kan helpen. Mocht het niet lukken,  vul je profiel aan en geef mij een seintje. Ik heb vast een passende oplossing.


Inmiddels een V10 gekregen in winkel en probleem opgelost! Jammer dat telefonische medewerkers niet kunnen zien dat er iets fout ging op V10a. Technische Primafoon medewerker zag direct het probleem.


Spijtig dat het je zoveel tijd heeft gekost. Ik ben blij dat de winkel medewerker adequaat gehandeld heeft.

Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, laat het mij hier weten. Ik help je ook graag verder. 


Hallo Erwin,

 

V10a vanmiddag teruggebracht naar winkel. Test van de lijn was niet meer nodig. Systeem draait op 99%, wat zeer goed is. 

Ik hoop dat het zo blijft. Wij zijn zeer tevreden!

 

Mvrgr. Marcel Verhoeven


Nog even een vraagje: werk met 2x DVS1200 + 1xDVS650. Deze laatste op slaapkamer geeft wat onderbrekingen met blauw tekstvenster. Beter waarschijnlijk vervangen door DVS 12OO???


Probeer het eerst even met de bestaande 1200 voor je een nieuwe koopt. Als het dan wel werkt is een nieuwe 1200 snel besteld.


@Limarsah . Een goede tip van @Joep1965  om die ene 1200 eerst even op de slaapkamer te proberen. Zo kun je uitsluiten of het misschien in je electriciteitsnetwerk zit. Zou zonde zijn een nieuwe te kopen en dat het probleem dan terugkeert. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Kleine tv-ontvanger(zwarte kastje) in radio stand valt regelmatig spontaan uit. Moeten we die opnieuw resetten? Vraag daarbij: verliezen we dan alle opgenomen programma's?


Opnames zullen op die manier niet verloren gaan, @Limarsah. Dus dat kan geen kwaad. Wellicht heb je last van dit issue.  Dan zou een reset (zoals daar beschreven) een oplossing kunnen zijn.


Opnames zullen op die manier niet verloren gaan, @Limarsah. Dus dat kan geen kwaad. Wellicht heb je last van dit issue.  Dan zou een reset (zoals daar beschreven) een oplossing kunnen zijn.

Gaan we doen! Bedankt.